Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش یک روزه منطقه‌ای ۲۰۰ سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای در سمنان برگزار شد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، این همایش به عنوان نخستین پیش همایش یک برنامه جهانی با عنوان همایش بین‌المللی «200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» است که قرار است در دانشگاه شیراز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سیداسدالله" چگونه لشکر زرهی ‌کرمانشاه را مجبور به تسلیم کرد؟ / ماجرای برچیدن فرقه‌های انحرافی توسط آیت‌الله مدنی‌قزوین| دشمن به دنبال تفرقه افکنی در برگزاری آئین‌های عاشورایی استاستاد اخلاق حوزه علمیه قم: واقعه غدیر خم نقطه عطف اسلام ناب در برابر بقیه نحله‌های فرقه‌ای استبررسی تحرکات جدید گروهک منحله دموکرات

نماینده دبیرخانه همایش بین‌المللی «200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای» در این زمینه گفت: این همایش در استان سمنان با تمرکز بر فرقه ضاله و انحرافی بهائیت برگزار شده است و کارشناسان و پژوهشگران مطرح کشوری در این زمینه سخنرانی کردند.

سعید اعتمادی از برگزاری همایش بین‌المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این همایش با هدف بیان دیدگاه‌ها و مباحث مربوط به این موضوع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری همایش بین‌المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای خاطرنشان کرد: این همایش در نیمه دوم امسال در شیراز به صورت علمی برگزار می‌شود.

نماینده دبیرخانه همایش بین‌المللی 200 سال خشونت، خیانت و خرافه فرقه‌ای گفت: نشست کارشناسی و تخصصی این همایش بین‌المللی نیز شب گذشته در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شد.

اعتمادی عنوان کرد: این همایش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان صبح امروز ادامه یافت و صاحب‌نظران نظرات کارشناسی خود در این حوزه را ارائه  کردند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری نشست تخصصی و علمی این همایش در شیراز قرار بر این است که نشست‌های تخصصی به صورت پیش همایش در استان‌های مختلف کشور برگزار شود که یکی از این استان‌ها بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی استان سمنان بوده است.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاکسازی محیط زیست روز سه شنبه و به مناسبت هفته زمین پاک در ملارد برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان‌های مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان و دوستداران محیط زیست انجام شد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، از همراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری ملارد به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

کد خبر 6087037

دیگر خبرها

  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین