Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت در بخشی از نشست خبری خود با خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده پیرامون اختلاف بین رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه در جلسه اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی گفت: این موضوع برای جلسه روز شنبه است. تعجب کردم چرا روز گذشته و امروز اخبار جهت‌دار منتشر و اخباری سازمان یافته به بیرون رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف نظری وجود نداشت و خبر، خبر ناقصی بوده است.

ربیعی گفت: خبر ناقص و جهت‌دار بوده که به صورت سازمان‌یافته شکل‌یافته بود، این جلسات به دستور مقام معظم رهبری برای ایجاد هماهنگی در جنگ اقتصادی بوده و جلسه هماهنگی ستاد افتصادی است؛ اخباری که پشت ستاد جنگ اقتصادی را تضعیف می‌کند خلاف امنیت و مصالح ملی است.

وی افزود: این خبر مخدوش بوده است، آنچه در دو جلسه مطرح شد درباره شیوه انعکاس اخبار و مطالب دادگاه و رعایت حقوق مردم و ضرورت رسیدگی و اعلان پرونده‌ها به صورت یکسان بوده وآقای رئیسی متواضعانه اعلام کردند نقطه نظرات خودتان را بیان کنید.  آقای روحانی هم گفت که آیین دادرسی کیفری رعایت شود و اخبار گزینشی منتشر نشود. اختلاف نظری وجود نداشت.

۲۷۲۱۷

کد خبر 1300023

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی سیدابراهیم رئیسی علی ربیعی شورای عالی هماهنگی اقتصادی باشگاه استقلال عربستان ایالات متحده آمریکا آرامکو لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به پاکستان و سریلانکا سفر می‌کند

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، بامداد دوشنبه و در راس هیئتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد خواهد شد.

آیت الله رئیسی در سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با "شهباز شریف" دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با "آصف‌علی زرداری" همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفتگو می‌کند.

رئیسی همچنین پس از پایان سفر به پاکستان، صبح چهارشنبه به دعوت رسمی "رانیل ویکرمسینگه" رئیس جمهور سریلانکا سفری یک روزه به این کشور جنوب شرق آسیا دارد و علاوه بر برگزاری استقبال رسمی و ملاقات خصوصی در کاخ ریاست جمهوری، همراه با رئیس جمهور سریلانکا در مراسم افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از "ابر پروژه چندمنظوره اومااویا" شامل ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی که از سوی پیمانکاران ایرانی احداث شده است، شرکت خواهد کرد.

این پروژه چند منظوره که تمام مراحل مشاوره، طراحی و ساخت آن توسط مهندسان ایرانی انجام شده، از بزرگترین پروژه‌های عمرانی سریلانکا به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که تامین مالی آن از سوی دولت این کشور انجام شده و بیش از ۴۰۰ مهندس ایرانی در احداث آن نقش داشته‌اند.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • رئیسی به پاکستان و سریلانکا سفر می‌کند
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است