Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:00:13 GMT

دوچرخه های اشتراکی (بیدود) در منطقه هفت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۷۲۷

دوچرخه های اشتراکی (بیدود) در منطقه هفت

حاجوی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک و با مشارکت بخش خصوصی، منطقه هفت به عنوان سومین منطقه در شهر تهران به ایستگاه های دوچرخه اشتراکی مجهز شد.

     

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، سمیه حاجوی با اعلام این مطلب افزود: پس از بررسی های کارشناسی انجام شده از سوی کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و با در نظر گرفتن موقعیت ایستگاه های مترو و پایانه های اتوبوس و تاکسی نسبت به جانمایی ایستگاه های دوچرخه اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه ۷ در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا خیابان های شهید قندی ، شهید مفتح ، شهید بهشتی ، شهید مطهری و پایانه اتوبوس رانی و تاکسیرانی سید خندان واقع در محدوده غربی پل سید خندان جمعا ً با تعداد  9 ایستگاه تحت پوشش این خدمات قرار گرفتند.

 

به گفته شهردار منطقه 7 شهروندان می توانند با نصب نرم افزار کاربردی مربوطه بر روی تلفن های همراه خود و مطالعه راهنمای نصب شده در ایستگاه ها از دوچرخه های مذکور استفاده کنند.

 

وی یادآور شد: امکان رها سازی دوچرخه در هر نقطه از شهر ، بستگی به نیاز شهروندان وجود داشته و دیگر نیازی به تحویل دوچرخه در یک نقطه مشخص نیست.

 

حاجوی در پایان به استقبال قابل توجه شهروندان از این مدل حمل و نقلی که پاک ترین نوع حمل و نقل شهری محسوب می شود اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری بخش خصوصی نسبت به افزایش تعداد ایستگاه ها ی دوچرخه و پوشش وسیعتری از جغرافیای  منطقه هفت اقدام کنیم.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا عاشورای حسینی عزاداری محرم ماه محرم محرم حسینی محرم نماز ظهر عاشورا اربعین حسینی بیدود دوچرخه سوار دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، هیئت بازرسی اداره کل بازرسی هرمزگان اعلام کرد: گروه بنادر و گمرکات از اول فروردین تا ۲۵ خرداد امسال در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش مستقر است.

کارکنان و شهروندان در خصوص عملکرد و اقدامات دستگاه اجرایی شکایت یا اعلام های خود را به هیأت بازرسی مستقر ارائه کنند و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا  ۴۴۴۲۴۰۱۴ و ۳۳۴۴۹۲۰۰ با پیش شماره ۰۷۶ و داخلی ۱۵۴ تماس بگیرند.

سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی‌کل کشور به نشانی 136.bazresi.ir، آماده دریافت شکایات شهروندان است.

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش