Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:14:14 GMT

تقابل فیروزجا با بخت نخست قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۷۴۱

تقابل فیروزجا با بخت نخست قهرمانی

نماینده شطرنج ایران امروز در دور سوم رقابت‌های جام جهانی برابر بخت نخست قهرمانی قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، امروز (دوشنبه) در مرحله سوم رقابت های جام جهانی شطرنج علیرضا فیروزجا تنها نماینده شطرنج ایران با ریتینگ 2702 برابر دینگ لیرن از چین با ریتینگ 2811 قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزجا در نخستین بازی مرحله سوم، با مهره سفید بازی خواهد کرد.

 

دینگ لیرن که بخت نخست قهرمانی جام جهانی و نفر شماره دو شطرنج جهان به حساب می آید، دیروز در دیدارهای تکمیلی برابر سرگئی مووسیان از ارمنستان به برتری رسید.

 

این برای نخستین بار در تاریخ شطرنج ایران است که یک شطرنج باز از کشورمان در مرحله سوم جام جهانی حضور یافته است.

 

دهمین دوره رقابت هاى جام جهانى در خانتى مانسیسک روسیه برگزار مى شود و مجموع جوایز در نظر گرفته شده براى این مسابقات یک میلیون و ششصد هزار دلار است.

 

طبق اعلام فیده دو فینالیست رقابت هاى جام جهانى ، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانى جهان را کسب خواهند کرد. مگنوس کارلسن که قهرمان حال حاضر جهان است و به طور اتوماتیک در رقابت هاى قهرمانى جهان حضور خواهد داشت. کاروآناى آمریکایى نیز پیش از این سهمیه حضور در رقابت های قهرمانى جهان را کسب کرده است.

 

شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!