Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@21:12:43 GMT

ضربه سنگین شبنم نعمت‌زاده به بخش دارو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۷۶۴

صراط:

نیازآبادی در ادامه نخستین جلسه محاکمه شبنم نعمت‌زاده در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی اظهار کرد: فعالیت‌های متهمان ضربه سنگینی به حوزه منابع عمومی در بخش دارو وارد کرده است همچنین موجب عدم تولید داخلی دارو و کمبود دارو به عنوان نیاز اساسی مردم شده است.

به گزارش تسنیم وی افزود: متهمان از سال 92 اقدام به خرید انبوه دارو کرده‌اند و بدهکاری‌های آنها غیر از خسارات وارده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان چک‌های متهمان برگشت خورده و به بهانه‌های مختلف سعی داشته‌اند به فعالیت های خود ادامه دهند.

این مقام قضایی تصریح کرد: همچنین شرکت استراژن دارو، شرکت شفاطب پرتو دارو، شرکت ایران سرنگ، شرکت البرز دارو، شرکت فارماشیمی، شرکت داروسازی ریحانه اصفهان هم از دیگر شاکیان هستند. 90 درصد از سهام شرکت سهامی خاص دارویی رسا متعلق به دختران نعمت زاده است و 40 درصد از سهام آن را خانم شبنم نعمت زاده دارد.

نماینده دادستان گفت: اگر شرکت رسا در فرایند عادی دارو فعالیت می‌کرد باید فاکتورها و وجوه فاکتورها و مستندات فعالیت تجاری خود را ارائه می‌کرد اما علی رغم توقیف‌هایی که صورت گرفته اما مطالبات هنوز تامین نشده و این نشان از یک کار تجاری ناسالم است.

وی اظهار کرد: 100 میلیارد تومان از بدهی‌ها مربوط به شستا است و 200 فقره چک بلامحل صادر شده است که وزارت اطلاعات در تاریخ 23 اسفند 96، مراتب را به رئیس جمهور اعلام کرد که رئیس جمهور در پاسخ پی‌نوشت کرد با پیگیری وزارت اطلاعات حقوق مردم تامین شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شبنم نعمت زاده دارو دادگاه متهمان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

مهرداد حسن‌زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان، گفت: همچنان احتمال تشدید بارش‌ها در حوزه مرکزی استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دامنه فعالیت این سامانه تا صبح فردا مرکز استان را در بر دارد، گفت: پیش‌بینی‌ها این است بامداد فردا بارندگی شدیدی را در مرکز استان داشته باشیم.

حسن‌زاده تأکیدکرد: از صبح فردا سامانه بارشی به سمت شرق خواهد رفت و عمده تمرکز بارش‌ها در محدوده شرقی هرمزگان خواهد بود.

وی عنوان‌کرد: بر این اساس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تصمیم گرفته است فردا فعالیت کلیه مدارس استان برقرار باشد و دانش‌آموزان بتوانند به مدرسه بروند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در شهرستان‌های بشاگرد و جاسک نیز اختیارات کامل به فرمانداران داده شده است در صورت لزوم بتوانند مدارس شهرستان خودشان را تعطیل اعلام کنند.

کد خبر 6080374

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به اسراییل ضربه زدیم
  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • کلاهبرداری ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان کنکور/ متهمان دستگیر شدند
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار تتر رمز ارز از داوطلبان
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید