Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: علی ربیعی در این نشست که در ساختمان کوثر مجموعه ریاست جمهوری برگزار می‌شود، با اشاره به اینکه برای بحران یمن طرح چهار ماده‌ای ارائه کردیم، افزود: هنوز معتقدیم که راه بازگشت ثبات به منطقه و یمن چیزی شبیه به همان طرح چهار ماده ای است و من از همین‌جا اعلام می کنم که جمهوری اسلامی آمادگی دارد تا با سازمان ملل در این زمینه همکاری کند و اعلام می کنیم که وجود بی ثباتی و ناامنی در منطقه به نفع هیچکس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آماده همکاری با سازمان ملل برای حل بحران یمن است

امیدواریم در سفر رییس‌جمهور به نیویورک بار دیگر حقانیت ایران نشان داده شود

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع روحانی به نیویورک گفت: این سفر می‌تواند فضای مناسبی را برای گفت‌وگوی با رهبران کشورهای مختلف ایجاد کند و اینکه امیدواریم رئیس جمهوری و تیم همراه در این سفر نیز بار دیگر بتوانند حقانیت ایران را در مورد مسائل مختلف به گوش جهانیان برسانند.

سخنگوی دولت با اشاره به مصوبات جلسه اخیر سران قوا درباره مسائل اقتصادی، اظهار کرد: مصوبه‌ای را برای تنظیم بازار کالا و خدمات و در نظر گرفتن اختیاراتی برای وزارت صمت تصویب کردیم. همچنین قرار است قوه قضاییه و قوه مقننه هم به منظور هم افزایی و هماهنگی در این زمینه طرح مشترکی در زمینه تعزیرات حکومتی ارائه کنند.

توقف کلیه تحریم‌ها، امکان مذاکره را فراهم می‌کند

ربیعی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره راهبرد ایران برای دیدار با آمریکایی‌ها در سفر روحانی به نیویورک، گفت: از نگاه ایران توقف کلیه تحریم هایی که پس از خروج آمریکا از برجام صورت گرفت، امکان مذاکره را فراهم می کند. ما توقف تحریم ها و برگشتن به شرایط قبل از تحریم ها را خواستار هستیم و آمریکا برای نشان دادن صداقتش در این مسیر باید شرایط را برای تامین منافع مردم ایران تامین کند و در حال حاضر هیچ نشانه‌ای در این زمینه نمی‌بینیم.

یک بار در شرایط تحریم مذاکره کردیم و دیگر آن را تکرار نمی‌کنیم

وی افزود: اگر ترامپ بتواند با این کارها و اقدامات اعتماد را به ما برگرداند آن وقت باید درباره مذاکره کردن یا نکردن صحبت کرد وگرنه اینکه مدام از آمادگی برای مذاکره صحبت کنیم دردی را دوا نمی کند و برای افکار عمومی هم نیاز این است که مشخص شود در زمان مذاکره چه دستاوردهایی برای ایران متصور است. ما یک بار در شرایط تحریم مذاکره کردیم و دیگر چنین چیزی را تکرار نمی کنیم.

اگر تعهدات افزایش یابد ما هم تعهدات خود را افزایش می‌دهیم

ربیعی در پاسخ به پرسشی درباره پیشنهاد فرانسه به ایران در زمینه خط خرید نفت ۱۵ میلیارد دلاری، اظهار کرد: قرار بود نفت ایران خریداری شود و پولش هم به ما برسد. ما گفته ایم که تعهد در برابر تعهد، اروپایی ها می خواهند برخی از تعهدات خود را عملی کنند ما هم به بخشی از تعهدات خود معتقد خواهیم بود، نه بیشتر. اگر تعهدات افزایش یابد ما هم این تعهدات خود را افزایش می‌دهیم، البته امیدوارم در جریان سفر به نیویورک نیز آقای روحانی بتوانند با سران کشورهای اروپایی گفت و گو داشته باشند.

نباید دولت منتخب مردم را در چشم آنان بی اعتبار سازیم

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره علت صدور اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی دولت درباره برنامه‌ای تولید شده در صداوسیما، گفت: آن مطالبی که درباره جلسه سران سه قوه گفته شده بود غلط بود و ما هم همان را پاسخ دادیم. ما امیدواریم هیچ نگاهی به سمت رسانه های بیگانه نرود. ما به مصلحت کشور می دانیم که چشم ها و گوشهای مان به رسانه های داخل کشور باشد. ما هیچ وقت خیر و برکتی از شایعاتی که از رسانه های خارجی مطرح می‌شود ندیده ایم و آنچه که در اطلاعیه روابط عمومی دولت دیده شد به برخی از برنامه سازی ها ناظر بود که برخی شبکه ها به صورت بسیار جهت دار برنامه خود را درباره دولت پیش می برند، البته این روند از سال ۹۲ آغاز شده است.

وی افزود: ما نباید مردم را ناامید کنیم. نباید دولت منتخب مردم را در چشم آنان بی اعتبار سازیم. اگر می خواهیم انتقاد کنیم، انتقاد کنیم نه اینکه غیر از این عمل کنیم و با برنامه سازی ها روندی دیگری را طی کنیم.

صحبت آقای واعظی در تضاد با حرف‌های هفته گذشته من نبود

سخنگوی دولت درباره موافقت دولت با حضور زنان در استادیوم، اظهار کرد: صحبت آقای واعظی در تضاد با حرف‌های هفته گذشته من نبود، بلکه یک نگرانی را مطرح کردند که نادرست هم نیست، اما دولت با حضور زنان در استادیوم ها موافق است و مجدد تاکید می‌کنم که اقای سلطانی فر تمهیدی اندیشیده اند که زنان در بازی ایران با کامبوج حضور داشته باشند و این حضور به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت.

حضور زنان در استادیوم گزینشی نیست

وی افزود: بلیت فروشی هم انجام خواهد شد و اینطور نیست که زنان گزینشی وارد استادیوم شوند. ما امروز به سیاست های مربوط به جنسیت نیازمندیم و نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. ما باید به آستانه تحمل افراد توجه داشته باشیم و شرایط را به سمتی نبریم که اتفاقی مانند آنچه برای دخترمان سحر عزیز رخ داد، انجام شود که قطعا غیرقابل قبول است.

حذف یارانه افراد ثروتمند، ‌ حتما اجرا می‌شود

ربیعی درباره حذف یارانه دهک های بالا اظهار کرد: برای تکمیل پایگاه های اطلاعاتی دستوری صادر شده و روز به روز وضعیت آن بهتر می‌شود. مجلس نیز دستور داده بود که سه دهک را حذف کنیم و این یعنی نزدیک به سی میلیون نفر که با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم ها این تصمیم در حال حاضر کمی دشوار است، اما آنچه درباره حذف افراد ثروتمند مطرح است حتما اجرا می‌شود و حتما فشار به طبقات پایین و متوسطه نخواهد آمد و با درصد خطای پایینی این کار انجام می‌شود. همچنین در مرحله اول در مهرماه چند صدک از دهک های بالا حذف می‌شوند که ممکن است هفتصد تا هشتصد هزار نفر را در برگیرد که البته امکان اعتراض هم برای آنان محفوظ است.

سخنگوی دولت درباره طرح مجلس برای افزایش نظارت بر زندان ها و نظر دولت درباره آن، اظهار کرد: این طرح هنوز در دولت مورد بررسی نشده است.

خالی کردن پشت ستاد جنگ اقتصادی، ‌ ضربه به منافع ملی است

وی در پاسخ به پرسشی درباره حواشی جلسه اخیر سران قوا درباره محاکم مبارزه با مفاسد اقتصادی و علت این اختلاف میان قوه قضاییه و قوه مجریه، اظهار کرد: این موضوع برای روز شنبه است و مربوط به گذشته نیست. من تعجب کردم که خبری ناقص، هدفدار و برنامه‌ریزی شده پخش شد، در حالیکه این جلسه برای مبارزه و جنگ اقتصادی کشور است. اخباری که مخدوش شده و ناقص از آن جلسه بیرون می آید و پشت ستاد جنگ را خالی می کند، ضربه زدن به منافع ملی است. کسانی که در این جلسه هستند شأن بالاتری از این دارند که بخواهند خبر به بیرون بیاورند.

ربیعی گفت: آقای رئیس جمهور در این جلسه بر رعایت حقوق افراد و اطلاع رسانی منصفانه و جلوگیری از اطلاق صفات مفسد به افراد پیش از صدور حکم و اثبات اتهام تاکید کردند و آقای رئیسی هم با تواضع پذیرفتند که در این زمینه اگر موردی هست به آن اشاره شود تا بررسی ها در این زمینه صورت گیرد.

سخنگوی دولت افزود: همه افراد حاضر در جلسه معتقد بودند که این دادگاه های مفاسد اقتصادی جایی برای صید سیاسی نیست و نیز هر سه رییس قوا بر کنار رفتن هرگونه خط قرمز برای رسیدگی به مفاسد تاکید کردند تا اگر موردی در هر کدام از قوا وجود دارد رسیدگی شود؛ البته برخی موارد از پرونده‌ها هستند که رسیدگی نشدند و امیدواریم که آنها هم رسیدگی شود و ما از رسیدگی به مفساد حمایت می‌کنیم.

کد خبر 455131 برچسب‌ها علی ربیعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز

به گزارش صدای ایران از اقتصاد ۱۰۰- بررسی جداول مربوط به بخش دوم لایحه بودجه دولت نشان می‌دهد که در بخش منابع و مصارف یارانه‌ها، مبلغ ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و کالابرگ الکترونیک و رقم ۱۴۳ هزار میلیارد تومان نیز برای یارانه نان تعیین شده است.

با توجه به جداول بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جمع منابع و مصارف تبصره ۸ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ که همان تبصره مربوط به هدفمندسازی یارانه‌ها است، برابر ۷۵۸ هزار میلیارد تومان تعریف شده است.

با توجه به جدول زیر رقم ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی، معیشتی و کالابرگ الکترونیک در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۴۳ هزار میلیارد تومان نیز برای یارانه نان تعیین شده است.

در بخش درآمد‌ها نیز قرار است ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از منابع هدفمندسازی یارانه‌ها از محل فروش صادراتی فرآورده‌های نفتی، ۲۷۵ همت از محل فروش داخلی گاز طبیعی و ۱۲۰ همت از محل فروش داخلی فرآورده‌های نفتی پیش‌بینی شده است. /تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه سومین مرحله از واریز یارانه مضاعف طرح فجرانه ۲۰ فروردین انجام می‌شود، گفت: در ۲ نوبت اجرای این طرح، بیش از ۷۸ هزار میلیارد به سمت سفره غذایی مردم هدایت شده است و ۸۷ درصد مردم در نوبت اول از این طرح استقبال کردند.

در ۲ نوبت اجرای این طرح، بیش از ۷۸ هزار میلیارد به سمت سفره غذایی مردم هدایت شده است و ۸۷ درصد مردم در نوبت اول از این طرح استقبال کردند.

سید رضا یحیوی درباره اجرای طرح فجرانه (کالابرگ الکترونیکی) اظهار داشت: مرحله سوم طرح فجرانه از بیستم فروردین ماه آغاز می‌شود و مردم تا ۱۸ فروردین فرصت دارند که از اعتبار یارانه مضاعف ماه گذشته خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در اسفندماه استقبال خوبی از فرایند خرید از فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از کالابرگ انجام شد، افزود: مردم با استفاده از فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ الکترونیکی خرید‌های خود را از اسنپ مارکت و دیجی کالا به‌راحتی انجام دادند و بسته خود را از طریق پیک در منزل خود تحویل گرفتند.

مشاور معاون وزیر رفاه اجتماعی درباره میزان استقبال از طرح فجرانه کالابرگ گفت: در دوره نخست وازیر طرح فجرانه کالابرگ بیش از ۸۷ درصد مردم از یارانه مضاعف استفاده کردند. در مرحله بعدی که مربوط به اسفند ماه بود این مشارکت به ۷۵ درصد رسید که دلیل کاهش آن نیز این بود که مردم درگیر خرید نوروز و سفر‌های نوروزی بودند.

یحیوی تاکید کرد: در این مدت استقبال دهک‌های یک تا سه درآمدی جامعه از این طرح، به بیش از ۸۸ درصد رسیده که نشان می‌دهد دولت سیزدهم به اهداف خود که ارتقا امنیت غذایی دهک‌های درآمدی پایین بوده جامع عمل پوشانده است.

وی با تاکید بر اینکه زمانی که از استقبال ۹۰ درصدی مردم از یک طرح صحبت می‌کنیم؛ یعنی توسعه طرح عالی بوده و دسترسی مردم به فروشگاه تا سطح روستا‌ها امکان‌پذیر بوده، تصریح کرد: در آخرین آمار مربوط به ۵۲ روز نخست طرح فجرانه، بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان توسط دولت در قالب یارانه و بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان آورده مردم را تشکیل داده که به این واسطه ۷۸ هزار میلیارد تومان در ۵۲ روز به سمت سفره غذایی مردم روانه شده و در کنار آن تولید داخل رونق گرفته و کارخانه‌جات غذایی هم توانسته‌اند تولید خود را افزایش دهند.

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: علاوه بر این رفتار اقتصادی و اجتماعی مردم و صاحبان فروشگاه‌ها نسبت به خرید اعتباری شکل گرفته است که این مهم نیز از دستاورد‌های دولت است.

یحیوی گفت: طرح فجرانه یک طرح سه ماهه است که دولت منابع خود را برای همین سه ماه تامین کرده است، اگر قرار باشد این مسیر ادامه پیدا کند، حتما در دولت مطرح و پس از آن اعلام می‌شود تا مردم در جریان آن قرار بگیرند.

مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) همزمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه امسال ادامه خواهد داشت. در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

۱۱ قلم کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات و با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ است که مابه‌التفاوت قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

قیمت روز سبد مشتمل بر ١١ قلم، ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم درآمدی در صورت خرید بسته می‌بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

در طرح جدید شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه حذف شده و اعتبار تشویقی (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه‌بگیر به‌صورت مجزا یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد. مبلغ حمایتی دولت به‌صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار (۲۱۰ هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، جانبو، هفت، دیلی‌مارکت، گندم، هایپرفامیلی، وال‌مارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه‌های اینترنتی اسنپ مارکت و دیجی کالا) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند. /خبرآنلاین

یارانه نقدی جدید برای یارانه بگیران دهک ۱ تا ۷

یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از ۱۸ هر ماه اجرا می‌شود، گفت: خانوار‌ها بدانند می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد خرید کنند.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نیز با استقبال زیادی روبرو بوده است، گفت: بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان منابع به روی سفره مردم نشسته و به عبارتی خانوار‌ها مشمول استفاده از آن هستند. علاوه بر آن، کارخانجات مواد غذایی نیز رونق پیدا کرده و با این طرح جلوی نقدینگی گرفته شده است.

یحیوی با اشاره به اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک که از ۱۸ بهمن‌ماه و در آستانه دهه فجر آغاز شد، بیان کرد: در طرح فجرانه الکترونیک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

به عبارتی قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است که از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود. با این حساب یک خانواده ۴ نفره مجموعا با یارانه نقدی و یارانه تشویقی مبلغ ۲ میلیون و ۴۸۰ هزارتومان در روز‌های آینده دریافت خواهند کرد.

به گفته وی، از زمان اجرای طرح فجرانه دولت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع صرف کرده که این رقم همان اعتبار تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی است.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، مرحله دوم طرح فجرانه را از ۱۸ اسفندماه اجرا می‌کند، توضیح داد: در طرح فجرانه هر کالا اعتبار خاص خودش را دارد.

استعلام یارانه نقدی تشویقی عید فطر با این کد دستوری

مردم آزاد هستند از هر برندی خرید کنند. اما خانوار‌ها آگاه باشند که در این طرح باید خودشان قیمت مبنای سبد را پرداخت کنند که برای جذب این ۲۲۰ هزار تومان باید کل سبد را خریداری کنند.

یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از ۱۸ هر ماه اجرا می‌شود، گفت: خانوار‌ها بدانند می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد خرید کنند.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص ایجاد صف‌های طولانی و تخلف برخی فروشگاه و راندن مردم به حاشیه شهر برای خرید و استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک، ادامه داد: در ابتدای اجرای طرح، سوء استفاده و تخلفاتی صورت گرفت و چندین فروشگاه تخلف کردند که طی سه روز ابتدایی اجرای طرح، این فروشگاه‌ها شناسایی و مسدود شدند و امکان فروش کالابرگ از آنها گرفته شد.

به گفته یحیوی، در حال حاضر در این طرح ۲۱۰ هزار فروشگاه و دو فروشگاه بزرگ اینترنتی همچون اسنپ مارکت و دیجی کالا متصل به شبکه هستند که خدمات کالابرگی ارائه می‌دهند.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در طرح فجرانه ۴۴ هزار میلیارد تومان کالا خرید شده است، گفت: برخی فروشگاه‌ها تخلفاتی داشتند؛ به طور مثال مردم را مجبور به خرید از برند خاصی می‌کردند که این موضوعات تخلف است و خانوار‌ها با شماره‌گیری ۱۲۴ وزارت صمت می‌توانند آن را گزارش کنند. در صورت گرانفروشی نیز شهروندان باید تخلف فروشگاه را به سازمان تعزیرات گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)