Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امیدواریم تا پایان راه نیز، وضعیت مطلوبی داشته‌ باشیم و بتوانیم دل هواداران را با رقم زدن اتفاقی شیرین و تازه در فوتبال خراسان، شاد کنیم. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس درباره شرایط تیم شهرخودرو خراسان اظهار داشت: ابتدای راه هستیم و کار سخت و طاقت‌فرسایی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج خوبی تا به امروز رقم خورده که دلیل اصلی آن، وفاق و همدلی میان مسئولان شهری و استانی برای حمایت از شهرخودرو ست. از هوادارانی که همواره در سرما و گرما کنار تیم استان‌شان هستند نیز ممنونم.امیدواریم تا پایان راه نیز، وضعیت مطلوبی داشته‌ باشیم و بتوانیم دل هواداران را با رقم زدن اتفاقی شیرین و تازه در فوتبال خراسان، شاد کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات داوری مسابقه شهرخودرو خراسان و ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: در این بازی به خاطر سبک بازی ماشین‌سازی، صحنه‌های زیادی اتفاق افتاد. آنها بیشتر بازی را به سمت فوتبال فیزیکی می‌بردند که داوری را تحت تاثیر قرار می‌داد. مدیریت چنین مسابقاتی سخت است.

جریمه نقدی استقلال، شهر خودرو و 3 تیم دیگرماشین‌سازی از داور دیدار با شهر خودرو شکایت می‌کندجدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز دوم از هفته سوم؛ بهره شهر خودرو از توقف سپاهان با صعود به صدر

مدیر تیم شهرخودرو خراسان تصریح کرد: داخل محوطه 18 قدم صحنه‌ای رخ داد که داور پشت دروازه، به گمان اینکه پاس رو به عقب داده‌شده، خطای مهدی رحمتی را گرفت اما به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداد. گرچه به نظر ما این تصمیم یک اشتباه بزرگ بود، اما همچون گذشته نسبت به تصمیمات داوری تمکین کردیم تا بازی با وجود حساسیت بالایی که داشت، در فضایی آرام برگزار شود.

سرآسیابی گفت: درباره صحنه مشکوک به پنالتی هم نزدیک‌ترین فرد، همان داور پشت دروازه بود که با دید کامل تصمیم گرفت. زیبا نیست که از همین ابتدای لیگ و هفته سوم، با انتقاد و فضاسازی گسترده علیه داوران، عملکرد آنان را زیرسوال ببریم و حاشیه درست کنیم.

وی گفت: تشنج بسیار زیادی از سمت نیمکت ماشین‌سازی وارد زمین می‌شد و بازی را تحت تاثیر قرار داد. در نیمه نخست هم یک صحنه شبیه‌سازی خیلی واضح در محوطه جریمه شهرخودرو خراسان رقم خورد و آنها دنبال گرفتن پنالتی بودند. این مسائل در کار داور تاثیرگذار است و فکر می‌کنم بهتر باشد فضایی آرام برای داوران فوتبال ایران بسازیم، زیرا فوتبال ایران است که بزرگ‌ترین برنده در چنین فضایی خواهدبود. 

سرآسیایی با گلایه از وضعیت عجیب ماشین‌سازی در لیگ برتر تصریح کرد:ماهیت باشگاه ماشین‌سازی، بزرگ‌ترین علامت سوال است. مگر ممکن است یک مالک در یک لیگ دو تیم داشته‌باشد؟ این اجحافی واضح در حق سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر است.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و نمی‌دانم چرا مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند. در پاسخ به کسانی‌که پرسپولیس و استقلال را مثال می‌زنند باید بگویم که این تیم‌ها در رده نوجوانان هم برای شکست رقیب سنتی پای به میدان می‌گذارند، چه برسد به لیگ برتر.

انتهای پیام/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر گل‌های پرتعدادی در دقایق پایانی مسابقه داشت و همین موضوع هیجان زیادی را به فوتبال ایران منتقل کرد و تیم‌ها در این هفته کامبک‌های موفقی زدند و جدول با تغییرات جالبی رو به رو شد.

اولین بازی هفته بین تیم‌های هوادار و پیکان برگزار شد و در حالی که بنفش‌پوشان دو بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند بازی با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید و گل دوم پیکان در دقیقه 86 توسط ابولفضل زمانی به ثمر رسید.

جذاب‌ترین بازی هفته بین تیم های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان اتفاق افتاد و در حالی که قائم اسلامی‌خواه گل دوم گل‌گهر را در دقیقه 90 به ثمر رساند، استقلال خوزستان با گل‌های آسو رستم و مطلق‌زاده در دقایق 92 و 94 بازی را به تساوی کشید و کامبک جذاب دیگری رقم خورد!

بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم یکی دیگر از مسابقات هیجان انگیز لیگ بود، در این مسابقه استقلالی‌ها سه بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند و در دقایق 83 و 85 دو گل دریافت کردند و در آستانه یک کامبک وحشتناک قرار گرفتند اما در نهایت توانستند سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

دیدار بین تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک هم با شرایط جالبی پیش رفت و در حالی که احمد گوهری چند موقعیت خوب گلزنی از بازیکنان ذوب آهن گرفته بود در نهایت در دقیقه های 92 و 98 توسط فردین یوسفی و محمدجواد محمدی تسلیم شد و ذوب آهن در وقت های اضافه سه امتیاز را کسب کرد.

هفته ای که به پایان رسید یکی از جذاب‌ترین هفته های لیگ برتر بود و نتیجه مسابقات تا لحظه سوت پایان مشخص نبود و بارها تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی