Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

نماینده شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور، گفت: تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان نیاز به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا هنرور نماینده شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور در خراسان شمالی افزود: طی سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی برای تکمیل این پروژه رقم ۱۶۰ میلیارد تومان پیش بینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرور با اشاره به این‌که طول این محور ۱۴۳ کیلومتر است، ادامه داد: تاکنون ۶۹ کیلومتر از این محور به بهره‌برداری رسیده و زیر بار عبور رفته است و هنوز ۷۴ کیلومتر باقی مانده که عملیات ساخت در قطعات مختلف در حال اجراست.

او با بیان این‌که طبق هدف‌گذاری‌های انجام شده در امسال ساخت ۲۰ کیلومتر به پایان می‌رسد، اظهار کرد: از این مساحت ۱۰ کیلومتر در فاصله محدوده مهمانک تا زمان صوفی هدف گذاری شده است و شش کیلومتر نیز از محدوده روستایی تاتار تا بدرانلو است.

نماینده شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور در خراسان شمالی گفت: ۱۰ کیلومتر ذکر شده اکنون دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محور بجنورد به جنگل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد

 استان خراسان شمالی، رویشگاه گونه‌های متنوع و منحصر بفرد گیاهان دارویی و خوراکی است که طرفداران بسیاری هم دارد؛ چریش، یکی از این سبزی‌های مطبوع و خوشمزه کوهی است.

هر بوته گیاه چریش چندین برگ دارد که مانند سبزی تره قسمت انتهایی آن در غلافی سفیدرنگ پیچیده شده است.

گیاه چریش در فصل بهار در همه سبزی فروشی‌ها عرضه می‌شود مردم خراسان شمالی بخصوص روستاییان با استفاده از این گیاه آشی موسوم به آش چریش و نانی به نام نان چریشی درست می‌کنند.

آش چریشی مخلوطی از حبوبات، بلغور و گیاه چریش است و نان چریشی نیز با استفاده از خمیر، زردچوبه، سیب زمینی، پیاز، روغن حیوانی و گیاه چریش در تنور پخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد