Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-23@14:51:31 GMT

سرقت دوربین‌های یوزآسیایی در پارک پردیسان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۷۹۴۱

سرقت دوربین‌های یوزآسیایی در پارک پردیسان

به گزارش وانانیوز، 

حوالی ساعت دو بامداد هفدهم شهریورماه امسال خبری مبنی بر سرقت دوربین‌های مداربسته واقع در محوطه نگهداری از یوزهای آسیایی در پارک طبیعت پردیسان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن عوامل کلانتری مرزداران به محل اعلام شده اعزام شدند. 

با حضور ماموران در محل و بررسی موضوع، عوامل حراست سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کردند فردی را که اقدام به سرقت دوربین‌های مداربسته اطراف محوطه نگهداری از یوزهای آسیایی کرده است، دستگیر کرده‌اند که این فرد به ماموران تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه با انتقال متهم به کلانتری، وی ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، اما زمانی که وسایل همراهش مورد بررسی قرار گرفت، یک دستگاه دوربین مداربسته از این فرد کشف و ضبط شد که در همین راستا متهم زبان به اعتراف باز کرد و گفت که با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به پارک پردیسان آمده و اقدام به سرقت سه دستگاه دورین مداربسته از اطراف محوطه نگهداری از یوزهای آسیایی کرده است.

با اعتراف متهم که ۲۸ سال سن داشت، خودروی این فرد نیز مورد بررسی قرار گرفته و دو دوربین مداربسته که در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این فرد در حال انجام است و متهم دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده روانه دادسرا شده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: دستگیری تهران یوز آسیایی پلیس پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست پلیس پیشگیری تهران کلانتری بلوار مرزداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی

علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در محدوده خیابان "فدائیان اسلام" تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناکی (خلاف جهت) در بزرگراه بعثت متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیریبا شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را پس از تصادف با یک ماشین نیسان متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سواستفاده از تاریکی هوا فرار کرد، اما همدستش بازداشت شد، گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت خودروی دیگری را در جنوب تهران داشته که با درایت بموقع پلیس دستگیر شد.
 
وی گفت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی نیز به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در جنوب تهران و سرقت به عنف گوشواره از زن جوانی اعتراف کرد.

سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب