Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:29:34 GMT

کشف 126 دستگاه بیت‌کوئین‌ در رشت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۰۰۳

کشف 126 دستگاه بیت‌کوئین‌ در رشت

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 126 دستگاه بیت‌کوئین و متعلقات آن به ارزش 23 میلیارد ریال در رشت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رحیم شعبانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال، طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی در دستور کار پلیس آگاهی گیلان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی پنج نفر از مخلان امنیت اقتصادی در شهر رشت که اقدام به ورود غیرقانونی و استفاده از دستگاه‌های بیت‌کوئین می‌کردند، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی پنج متهم در دو شرکت دستگیر و در بازرسی از این مکان‌ها 126 دستگاه بیت‌کوئین و متعلقات مربوطه کشف شد.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش بیت‌کوئین‌های کشف شده را 23 میلیارد ریال اعلام کردند. متهمان 29، 35، 40، 44 و 46 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید را فرصتی مغتنم برای پیشرفت و توسعه کشور عنوان و اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور و تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارز دیجیتالی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6081214

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت