Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@12:07:16 GMT

پرستویی جوان، در سریال هم‌گناه هم بازی پدر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۰۰۸

پرستویی جوان، در سریال هم‌گناه هم بازی پدر شد

رویداد۲۴ با شروع فیلمبرداری سریال «هم گناه»، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت. به گزاش روابط عمومی «هم گناه»، این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی است که حالا با ایفای نقش در کاراکتر جوانی پدر، آن را پشت سر می‌گذارد.
«هم گناه» اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین علاوه بر ایفای نقش بهروز پرستویی در کاراکتر جوانی‌های پدر، درنا مدنی فرزند رویا تیموریان نیز در نقش جوانی‌های مادر در این پروژه مقابل دوربین قرار گرفته است.
عوامل و دست‌اندرکاران فیلم هم‌گناه عبارتند از:
نویسندگان: محسن کیایی و علی کوچکی
فیلمبردار: حسین جلیلی
تدوین: نیما جعفری جوزانی
مدیر تولید: سجاد رحیمی
موسیقی: آرمان موسی پور
صدا بردار: امین میرشکاری
طراح صحنه: مهدی موسوی
طراح گریم: عباس عباسی
طراح لباس: شیوا رشیدیان
برنامه ریز: مریم هژیروند
دستیار کارگردان: امید جزینی
منشی صحنه: سعیده دلیریان
عکاس: میلادکیایی
مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سریال هم گناه مصطفی کیایی بهروز پرستویی پرویز پرستویی رویا تیموریان شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سلمان فارسی به تهران

  قشم، شاهرود، جلفا و رود ارس، شهرک غزالی، سواحل مازندران، شهرک سینمایی نور و... از مکان‌هایی بودند که فیلمبرداری در آن صورت گرفت. به‌تازگی تهیه‌کننده سریال سلمان فارسی از بازگشت عوامل این مجموعه از سمنان و سرعت فیلمبرداری در فصل ایران خبر داده است. سریال سلمان فارسی به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است که پس از پایان فیلمبرداری بخش شاهرود، ادامه فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن در شهرک سینمایی غزالی در فصل بهار آغاز شده است.  فیلمبرداری فصل ایران باستان سریال فوق، از تابستان سال قبل در شهرک غزالی آغاز شد، سپس در پاییز و زمستان در اطراف شاهرود ادامه یافت و  حالا دوبار ه به شهرک سینمایی غزالی در تهران رسیده اند. این مجموعه در ۶۰ قسمت از سال ۱۴۰۵ روانه آنتن خواهد شد. 
   
آخرین وضعیت تولید سریال 
سریال سلمان در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد. حسین طاهری، تهیه‌کننده سریال سلمان فارسی به‌تازگی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت تولید و فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» داده و عنوان کرده است: فیلمبرداری ما در بخش شاهرود در این مرحله، پایان پذیرفته و ما در ادامه در تهران و عمدتا در شهرک غزالی و لوکیشن مجموعه ماربین فیلمبرداری‌مان را در بهار و تابستان انجام خواهیم داد. البته که در این میان گذرهایی کوتاه به مناطق دیگر ایران از جمله استان سمنان خواهیم داشت. طاهری با بیان این‌که اکنون در حال تصویربرداری فصل دوم یا همان فصل ایران سریال «سلمان فارسی» هستیم، گفت: پیش‌بینی و برآورد زمانی ما این است که فصل ایران ظرف یک‌ سال و نیم آینده به اتمام خواهد رسید و پس از آن فصل پایانی یا فصل حجاز ضبط خواهد شد. طبق برنامه با زمان‌بندی مناسبی پیش می‌رویم. امسال به‌دلیل این‌که ساخت‌وساز دکورهای فصل ایران به نقطه خوبی رسیده و خوشبختانه با پشتیبانی سازمان بخش مهم دکور دوره ساسانی آماده شده و بقیه در حال ساخت است، امیدوارم سرعت فیلمبرداری به دو برابر سال گذشته افزایش یابد. البته مراحل پیش‌تولید فصل حجاز هم اکنون با ریتم آرامی در حال انجام است تا وقفه‌ای در ساخت سریال ایجاد نشود. فصل حجاز در چند منطقه مختلف ساخته خواهد شد که یکی از آنها شهرک سینمایی نور است. تهیه‌کننده سریال سلمان فارسی همچنین درباره بازیگران جدیدی که به طرح اضافه خواهند شد، گفت: فصل ایران باستان، پربازیگرترین فصل سریال است که به مرور و با نظر کارگردان و تیم تولید، بازیگران جدید، انتخاب و مرحله به مرحله معرفی خواهند شد. 
 
روایت یک قهرمان ایرانی 
سریال سلمان فارسی با هدف پرداختن به زندگی و زمانه صحابه و یار ایرانی پیامبر کلید خورد که سه فصل دارد و شامل دوران ایران، بیزانس و حجاز صدر اسلام می‌شود. در شرایط فعلی، عوامل مجموعه در حال ضبط بخش ایران هستند. اطلاعاتی که تاکنون درباره مجموعه منتشر شده نشان از آن دارد که دکورهای بخش ایران این سریال، در شهرک غزالی ساخته شده و بقیه بخش‌ها هم به مرور ساخته می‌شود. تصویربرداری بخش ایران در کاروانسرای مرمر کلید خورده و براساس تکمیل هرکدام از دکورها، تصویربرداری دیگر لوکیشن‌ها هم در دستور کار قرار می‌گیرد. نکته مهم در این رابطه، پیوستگی کار تولید مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی است که بی‌وقفه در حال انجام است. بعد از پشت سر گذاشتن تولید فصل بیزانس، دوره ایران یکی از پرچالش‌ترین فصل‌های این سریال است.
   
یک تلاش شبانه‌روزی
مدت‌ها پیش با شروع فصل ایران سریال سلمان فارسی، رئیس رسانه‌ملی به پشت‌صحنه این مجموعه رفت تا به همراه وحید جلیلی، قائم‌مقام رئیس صداوسیما در امور فرهنگی، از روند تولید این سریال بازدید کند. پیمان جبلی در این دیدار گفته بود: این مجموعه با رهبری خوب آقای میرباقری در حال تولید است. تلاش سازمان بر این است که کار با همان نظم و نسق پیش‌بینی شده و طبق برنامه پیش برود. خوشبختانه با زحمات شبانه‌روزی تیم فعال و پرکار سریال و رهبری آقای میرباقری، شاهد شروع فصل دوم مجموعه سلمان فارسی هستیم. البته در داستان، فصل اول است اما به لحاظ کار تصویربرداری دومین مرحله ساخت این مجموعه محسوب می‌شود. این مجموعه و این فصل از سریال سلمان فارسی از چند جنبه حائز‌اهمیت است؛ نخست آن‌که برای اولین بار در تاریخ تلویزیون و سینما، نمایی از ایران باستان به تصویر کشیده می‌شود و ساخت‌و‌ساز بسیار خوب انجام شده و دکورهای مربوط به ایران باستان جالب توجه‌ است. دومین نکته پراهمیت این‌که فصل ایران سخت‌ترین مرحله تولید این سریال است. مجموعه‌ای از هنروران و بازیگران حرفه‌ای و مسلط به کار در این فصل حضور دارند و برای مثال در برداشت امروز، نزدیک به ۶۰۰هنرور و بازیگر مشغول کار بودند که کار بسیار سنگینی است. شروع کل مجموعه سلمان فارسی ازهمین فصل خواهد بود و داستان سلمان از همین‌جا شروع می‌شود و به همین دلیل باید از جذابیت خوب و ضرباهنگ و داستان قوی برخوردار باشد تا از ابتدا بتواند مخاطب را جذب کند. خداوند را شاکرم که با زحمات مجموعه عوامل این کار ارزشمند، شاهد شروع قوی فصل ایران هستیم. خبرهای دیگر هم حاکی از آن است که تولید سریال سلمان فارسی در سال جدید در شهرک غزالی و مجموعه ماربین از سر گرفته شده است. ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال سلمان فارسی به‌تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد. پیشتر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفته بود.

دیگر خبرها

  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • سطح باغات چای ۲۲ هزار هکتار است
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد
  • (تصاویر) رقص دلقک با کودکان بی‌گناه قربانی جنگ غزه
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • حکمت نهی از «دروغ گفتن به شوخی» چیست؟
  • ارسال نامه‌های هشدار به قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌ های اجرایی