Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:11:50 GMT

مدیرعامل پرسپولیس همچنان بدون جانشین در فوتسال!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۰۱۴

مدیرعامل پرسپولیس همچنان بدون جانشین در فوتسال!

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن انصاریفرد ۲۲ مردادماه و بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال، از این کمیته و همچنین ریاست سازمان لیگ فوتسال استعفا کرد و چند هفته بعد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد.

پس از استعفای انصاریفرد و در مدت ۳۳ روز گذشته سازمان لیگ فوتسال بدون رئیس فعالیت کرده است و نکته عجیب اینجاست که فدراسیون فوتبال هم فعلا تصمیمی برای انتخاب جانشین انصاریفرد ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج در جلسه ای که با اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال داشته اعلام کرده است از عملکرد این هیات راضی است و برنامه ها زیر نظر آرش جابری دبیر سازمان لیگ و همچنین ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال پیش برود.

این در حالی است که لیگ برتر فوتسال هفته دوازدهم خود را پشت سر گذاشته و در آستانه نیم فصل قرار دارد.

کد خبر 4719909 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال فوتسال مهدی تاج تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم ملی بسکتبال فوتسال کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت از بازیکنانش خواسته بدون استرس به مصاف ایران بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس برنات مولینا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال قرقیزستان با تیم ملی ایران در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا گفت: برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاری که تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان با اشاره به برتری شاگردانش مقابل ژاپن گفت: بدون استرس و فشار برابر ژاپن بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟