Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:10:53 GMT

آغاز راستی‌آزمایی ادوات کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۰۶۳

آغاز راستی‌آزمایی ادوات کشاورزی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فریدون یاسمی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : کنترل بیشتر و نظارت برمصرف درست فرآورده‌های نفتی، منطقی کردن مصرف سوخت ادوات کشاورزی گازوییل سوز (تراکتور) و سایر ادوات کشاورزی در سطح این منطقه از اهداف دیگر این طرح است.

او گفت : در این طرح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله سازمان تعاون روستایی و جهادکشاورزی در بازدید فیزیکی و ثبت مشخصات فنی ادوات کشاورزی در فرم مخصوص نسبت به نصب برچسب راستی آزمایی اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: براساس نتایج راستی آزمایی سطح زمین زیرکشت، سوخت مورد نیاز کشاورزان دارای ادوات کشاورزی تعیین و به فروشندگی‌هایی روستایی ارسال و در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با قدردانی از همکاری صاحبان ادوات کشاورزی و ادارات مرتبط در اجرای این طرح، گفت: با ایجاد وحدت رویه یکسان و جلوگیری از سلیقه‌های مختلف؛ برنامه‌ریزی برای توزیع فرآورده نفت گاز از طریق فروشندگی‌های عرضه روستایی هر بخش، ضمن صیانت از این سرمایه ملی، از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی و قاچاق فرآورده‌های نفتی جلوگیری می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

کنترل بیشتر و نظارت برمصرف درست فرآورده‌های نفتی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرورده‌های نفتی منطقه سبزوار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت بخش‌های کشاورزی صنعت و معدن شهرستان بردسکن گفت: بیشترین قاچاق سوخت در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد که باید متولیان امر تدابیر لازم اتخاذ کنند و تمامی ادوات کشاورزی را به دستگاه جی پی اس مجهز کنند.

حمید مظفری‌نژاد با اشاره  به ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان بردسکن در بخش معدن، کشاورزی و صنعت افزود: بر اساس نیاز سوخت را به شهرستان بردسکن اختصاص خواهیم داد و نخواهیم گذاشت رونق تولید و رشد اقتصادی در منطقه متوقف شود.

وی از فرماندار بردسکن خواستار اختصاص هزار متر مربع زمین برای احداث ساختمان اداری ناحیه نفتی بردسکن شد و قول داد در صورت تامین زمین مورد نیاز و سند آن به نام شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی ثبت شود این طرح را تا پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهیم داد.

علی دهقان‌زاده فرماندار بردسکن هم این نشست با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ واحد معدنی و وجود راه‌های مواصلاتی و بخش کشاورزی این شهرستان گفت: بردسکن دومین شهر معدنی استان خراسان رضوی و پایتخت تولید مس در شرق کشور است و نباید شرکت پخش و فرآورده‌های نفتی در تامین سوخت مورد نیاز شهرستان سخت‌گیری کند.

 

دیگر خبرها

  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی