Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در روستای آهوانو، خانه بهداشت در زمینی به مساحت ۸۵ متر مربع افتتاح شد که شامل واحد‌های مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و پزشک خانواده بود.

هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع آسفالت و زیرسازی در روستای آهوانو، ساختمان شهرداری و آتش نشانی در زمینی به مساحت ۸۵۰ مترمربع و مخزن ۲۰۰ مترمکعبی آب برای تامین آب آشامیدنی شهر کلاته رودبار هم بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان که در مراسم افتتاح این طرح‌ها حضور داشت، از کارگاه خیاطی موسسه خیریه مهرگان کلاته رودبار، روند اجرایی طرح لایه روبی رودخانه چشمه علی دامغان بازدید کرد.

برای افتتاح این طرح‌ها در مجموع ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام / م

هشت هزار و ۷۰۰ مترمربع آسفالت و زیرسازی در روستای آهوانو انجام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۸۱ طرح صنعتی استان با پیشرفت ۹۰ درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های صنعتی تا اواسط تابستان تکمیل و افتتاح شوند. - اخبار استانها -

فضل‌الله رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه 81 طرح صنعتی استان با پیشرفت 90 درصدی به ایستگاه پایانی و تکمیلی نزدیک شدند،  اظهار داشت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری هفت هزار و 458 میلیارد ریالی در زمان بهره‌برداری زمینه اشتغال مستقیم هزار و 201 را فراهم می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح‌ها در زمینه صنایع فلزی، فلزات اساسی، محصولات بتنی، صنایع شیمیایی و غذایی هستند.

رحمتی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود این طرح‌های صنعتی تا اواسط تابستان تکمیل و افتتاح شوند، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی علاوه بر تکمیل زنجیره ارزش فولاد، شاهد افزایش تولید و تحقق شعار سال هم خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بهر‌ه‌برداری از 14 طرح صنایع غذایی بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی استان هم به تامین امنیت غذایی استان کمک موثری خواهد داشت.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) دشت سر آمل
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • دو طرح مردمی با اشتغالزایی ٩ نفر در زرند به بهره برداری رسید