Web Analytics Made Easy - Statcounter

حناچی گفت: افتخارمان این است که کوچه های شهر به نام شهدا مزین شوند، شهدایی که در این محلات زندگی می کردند و عطر و یادشان هنوز وجود دارد و خانواده هایشان هنوز در این مناطق زندگی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «پیروز حناچی» درباره شایعات حذف نام شهدا از تابلوهای معابر با بیان اینکه در دوره جدید نه تابلویی حذف و نه نصب کردیم، اظهار کرد: اینها همه آن چیزهایی است که ظرف پنج سال اخیر اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ممکن است برخی تابلوها فرسوده شده باشند و آن را اصلاح کرده باشیم، اما به شکل گسترده که معمولاً در شهرداری رخ می دهد کاری انجام ندادیم.

 

شهردار تهران با بیان اینکه تابلوها دو دسته هستند، ادامه داد: یک سری از آن ها دیوارکوب هستند که معمولا مناطق این کار را انجام می دهند و همه آن ها به نام شهید مزین هستند. یک سری از تابلوها هم عبوری هستند؛ یعنی برای سرعت متوسط 30 کیلومتر به بالاست و شما بلافاصله باید بتوانید ببنید و تشخیص دهید که بپیچید یا مسیر را انتخاب کنید.

 

به گفته شهردار تهران؛ تابلوهایی که معمولاً به سرعت اختصاص دارند حداکثر اختصار را دارند که دلایل آن فنی است.

 

وی تصریح کرد: افتخارمان این است که کوچه های شهر به نام شهدا مزین شود، شهدایی که در این محلات زندگی می کردند و عطر و  یادشان هنوز وجود دارد و خانواده هایشان هنوز در این مناطق زندگی می کنند.

 

حناچی با تاکید بر اینکه شهدا افتخار ما هستند، گفت: همه ایرانی ها در زمان جنگ و بعد از آن هر کاری که می توانستند انجام دادند. 

 

شهردار تهران با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: فردی نزد پیامبر آمد و اقرار به گناه کرد و پیامبر عبای خود را کشید و نشنیده گرفت. ما باید در این زمینه به رهبر دینی‌مان تاسی کنیم.

 

وی این را هم گفت که؛ تمام همکاران ما در شهرداری بسیج هستند؛ سامانه 137 مامور شده که گزارش‌ها را بررسی کند شهرداران مناطق هم بسیج هستند. فکر می کنم برخی از دوستانمان که این موضوع را خیلی پیگیری می کنند به دنبال اعتلای نام شهید نیستند و به دنبال مسائل دیگری هستند.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عاشورا ماه محرم عزاداری محرم عاشورای حسینی استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز ظهر عاشورا اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی پیروز حناچی شهرداری تهران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید ناصر عمرانی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر اهرم به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: حضور در منزل شهدا و زیارت خانواده آنها که افرادی‌صبور و کم توقع هستند، افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام اسلامی است و همه ما در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده‌های معزز و معظم شهدا در بین ما نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید این حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود گردد بلکه لازم است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها به صورت مستمر بوده و توصیه خانواده معزز و معظم شهدا در خدمت رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: در دیدارهایی که انجام می‌شود خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در همه دیدارها توصیه‌هایی خانواده معزز و معظم شهدا به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این هم نشان از بزرگواری و روحیه بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را تقدیم راه خدا کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

لطفی اضافه کرد: آنچه امروزه داریم همه آنها مدیون خون پاک و مطهر شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

کد خبر 6087654

دیگر خبرها

  • «پیری» دقیقا از چه سنی آغاز می‌شود؟
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا