Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عزاداری حسینیه‌‌ ‌محبان ‌‌اهل‌بیت(ع) در دهه دوم محرم با مدیحه‌سرایی حسین طاهری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم عزاداری حسینیه محبان اهل‌بیت (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام علی خزاعی و مدیحه‌سرایی مـصـطفی مقدم و حسین طاهری برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، حسین طاهری مداح اهل بیت (ع) در شب سوم این مراسم نوحه‌ای به سبک زمینه خواند که بخشی از شعر آن به شرح زیر است:

سلام آقا، منم از خدا فقط تو رو می‌خوام آقا

همه می‌رن تو می‌مونی برام آقا، سلام آقا

برای من دعایی کن، نمی‌گیره دعای من

بزار بپیچه تو حرم صدای من، صدای من

حسین جانم، حسین حسین


فدای تو، کبوتری شدم توی هوای تو

تمومه زندگیمه کربلای تو، فدای تو

ببین آقا، داره میاد دوباره اربعین آقا

تو رو خدا نزن روم زمین آقا، همین آقا

سلام آقا، منم از خدا فقط تو رو می‌خوام آقا

همه می‌رن تو می‌مونی برام آقا، سلام آقا

حسین جانم، حسین حسین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین طاهری مداحی حسین طاهری محرم 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند

به گزارش خبرنگار مهر، شصتمین بینال هنر ونیز با شعار «خارجی‌ها همه جا» روز شنبه اول اردیبهشت ماه به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در این دوره، غرفه یا پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «بنی‌آدم اعضای یک پیکرند» به نمایش آثار هنرمندانی چون مصطفی گودرزی، کاظم چلیپا، مرتضی اسدی، عبدالحمید قدیریان و غلامعلی طاهری می‌پردازد که همه آثار با محوریت مظلومیت کودکان غزه خلق شده‌اند.

البته آغاز به کار غرفه ایران در شصتمین بینال ونیز هنوز از سوی مسؤولان ذیربط تایید نشده است.

غلامعلی طاهری هنرمند پیشکسوت نقاش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به دلیل مشکلات شخصی و پاره‌ای ملاحظات نمی‌تواند در این بینال حضور داشته باشد، اظهار کرد: در اسفند ۱۴۰۲ از بنده دعوت شد تا در بینال هنر ونیز شرکت کنم و من نیز ضمن تشکر و عذرخواهی عرض کردم‌ که شرایط برای این سفر فراهم نیست. مع الوصف عزیزان در مصاحبه‌ها و نشست خبری همچنان از بنده به عنوان یکی از هنرمندانی که در بینال ونیز حضور دارد، نام بردند. از من خواسته شد تا اثری درباره کودکان غزه خلق کنم که در هر حال این کار را انجام دادم و این اثر در بینال ونیز حضور خواهد داشت اما من حضور فیزیکی در این رویداد نخواهم داشت.

وی گفت: علیرغم دعوت دوستان، به دلیل مشکلات شخصی و برخی شرایط که رقم خورد، نمی‌توانم در شصتمین بینال هنر ونیز حضور داشته باشم. حتی از سفارت ایتالیا نیز برای دریافت ویزا با من تماس گرفتند.

این هنرمند نقاش در پاسخ به اینکه آیا این اثر مفهومی است یا رئال، بیان کرد: این نقاشی رئالیستی است که با فضا و رنگ‌های تیره کار شده است. من فکر می‌کنم برای بیان بسیاری از موضوعات، با حفظ جنبه‌های هنری، بیانی رئال بسیار مناسب است به همین دلیل در حال حاضر آثارم را رئالیستی خلق می‌کنم.

به گزارش مهر، اثر غلامعلی طاهری با موضوع کودکان غزه و در سبک‌ رئالیسم در شصتمین بینال ونیز به نمایش در آمده است.

کد خبر 6085038

دیگر خبرها

  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • سلام دوباره حسین حسینی به کمیته انضباطی؛ فدای سر آن زن هوادار و تشکر از ما؟ حالا دوباره بیا!
  • اسنوکر قهرمانی جهان؛ شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • شکست حسین وفایی در بخش نخست رقابت با ترامپ
  • دانلود نماهنگ مداحی هوای کربلاتو دوس دارم جواد مقدم + متن