Web Analytics Made Easy - Statcounter

طوبی کرمانی، «مدل سازی» را بهترین، آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش تعلیم و تربیت دانست و گفت: تاریخ مدلی مثل فاطمه و زینب(س) در وفا، عفت، نجابت، صفا، غمخواری، صبر و استقامت، ایثار و از خودگذشتگی و تمام صفات کریمه سراغ ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «طوبی کرمانی» در همایش رهروان زینبی در مهدیه سفیدشهر آران و بیدگل گفت: قرآن بهترین روش تعلیم و تربیت و آسان ترین و کم هزینه ترین آن را مدل سازی قرار داده است و خداوند پیامبر را اسوه حسنه و بهترین الگو برای بشریت معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان افزود: خداوند در قرآن آسیه همسر فرعون را به عنوان یکی از الگوهای زن مسلمان معرفی می کند و این نشان می دهد یک زن نه تنها می تواند الگوی زنان باشد، بلکه حتی الگوی مردان معرفی شود و فرقی بین زن و مرد در این زمینه نیست.

 

 

کرمانی با اشاره به اینکه امروز هم دشمن تلاش می کند سبک زندگی ما را با مدل های غربی و شیطانی عوض کند، بیان داشت: تاریخ مدلی مثل فاطمه و زینب (س) در وفا، عفت، نجابت، صفا، غمخواری، صبر و استقامت، ایثار و از خودگذشتگی و تمام صفات کریمه سراغ ندارد.

 

عضو هیات علمی دانشگاه تهران، قرآن و عترت را دو رکن اساسی اسلام دانست و گفت: دشمن در سال های اندک پس از پیامبر(ص) سبک زندگی مسلمین را عوض کرده بود، به بیان دیگر در این خصوص دو اقدام صورت گرفته بود اولا انسان ها را نه به حقیقت قرآن بلکه به صورت و ظاهر قرآن عادت داده بودند و دوم عترت پیامبر را به حاشیه کشیده بودند و شبهه افکنی کرده بودند.

 

کرمانی با بیان اینکه در طول تاریخ دشمنان تلاش کردند حقیقت ولایت در میان مردم از دست برود، گفت: قرآن می فرماید خدا ولی کسانی است که ایمان آورده اند. هیچ کس بی ولی نیست، ولی او خدا، انبیا و صالحین و یا شیاطین است. کسانی که ولایت و جانشین خدا را انکار کردند ولی و مقتدایشان شیطان است.

 

مشاور دبیر کل تقریب مذاهب در ادامه سخنانش با بیان اینکه نماز، روزه، جهاد، حج و ولایت ستون اسلام را بنا کرده و کلید آن ولایت است گفت: امام حسین(ع) برای احیای دین جدش جهاد کرد و اسوه ای برای انسانیت شد، همه نعمت ها با ولایت انسجام می گیرد و حسین (ع) کلید هدایت و کشتی نجات بشریت است.

 

طوبی کرمانی با اشاره به هجمه های دشمن برای رخنه در جامعه اسلامی گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مقاومت و تسلیم هر دو هزینه دارد اما هزینه تسلیم بسیار بالاتر از مقاومت است. جامعه حسینی و زینبی در برابر هجمه فرهنگی دشمن مقاومت می کند و تا زینبی ها و حسینی ها هستند این انقلاب ولایتش به ولایت حجت بقا خواهد داشت.

 

همایش رهروان زینبی با مشارکت دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل، ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل در شهر سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل برگزار شد./

 

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم عاشورا عزاداری محرم عاشورای حسینی محرم نماز ظهر عاشورا خبرگزاری شبستان محرم حسینی شیراز شهرستان آران و بیدگل تجمع رهروان زینبی همایش رهروان زینبی رهروان زینبی الگوی زندگی اسلامی آران و بیدگل الگوسازی الگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد