Web Analytics Made Easy - Statcounter

ینس لمن به الکساندر نوبل، دروازه بان جوان شالکه توصیه کرد تا هنگامی که مانوئل نویر در بایرن مونیخ است، به این تیم نرود.

طرفداری- ینس لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان در خصوص ماجرای پیرامون نویر-تراشتگن و این که کدام یک از آن‌ها بهتر است، واکنش نشان داد. لمن در مصاحبه با اسکای آلمان در خصوص مقایسه این دو گفت:

مانوئل نویر بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دروازه‌بانی کامل است و تمام کیفیت‌ها را دارد. اگر من 4-0 برابر لیورپول شکست بخورم، آن‌گاه ادعایی نخواهم داشت. من در 27 سالگی به تیم ملی رسیدم و تراشتگن هنوز فرصت دارد. الکساندر نوبل؟ اگر من جای او بودم، تا وقتی که مانوئل نویر در بایرن مونیخ باشد به این تیم نمی‌رفتم و در شالکه می‌ماندم. او همچنین می‌تواند به یک تیم خارجی خوب برود. نوبل به خاطر جثه‌اش، به درد تیم‌های لیگ برتر انگلیس می‌خورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به میدان رفت و در یک بازی حساس و جنجالی و پر گل با نتیجه 3-2 برابر این حریف قدیمی شکست خورد. 

بازیکنان این تیم و همچنین ژاوی به شدت به تصمیمات داوری در این بازی اعتراض داشتند و اوج اعتراض آنها روی توپ یامال بود که باور داشتند از خط دروازه عبور کرده و آندری لونین از درون دروازه آن را دفع کرده اما نظر داور وسط و کمک داور ویدیویی چیز دیگری بود. 

این اتفاق باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی بازیکنان و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع صورت بگیرد که لالیگا هنوز از تکنولوژی خط دروازه یا گل که باعث می‌شود در صورت عبور کامل توپ از خط دروازه، داور با دریافت سیگنالی متوجه این اتفاق شود استفاده نمی‌کند. 

تباس که ساعاتی بعد از بازی از اقدام خود برای عدم خرید فناوری گل دفاع کرده بود، بار دیگر گفت که نبود این فناوری مشکلی برای لالیگا ایجاد نمی کند: «این یک فناوری کامل نیست و این اولین دلیل است. اما فقط این نیست. در طول یک فصل، چنین مواردی سه یا چهار بار بیشتر اتفاق نمی افتد و با VAR تا 99 درصد موارد می توان تشخیص درست داد. ضمنا قیمت آن بسیار بالاست، یعنی بین پنج تا شش میلیون سرمایه گذاری می کنید تا فقط برای سه یا چهار بار کاربرد داشته باشد. چیزی که من از آن دفاع می‌کنم، نصب دوربین‌های بیشتر است که به داوران کمک می‌کند.»

دیگر خبرها

  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • اوسمار ویرا: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول را من کشف کردم / فیلم
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود