Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنگی کار برنزی ایران گفت: به دلیل آسیب دیدگی دنده ام نمی‌خواستم کشتی بگیرم و خدا را شکر در مسابقات قهرمانی جهان دست خالی نماندم.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید عبدولی پس از کسب مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان بیان کرد: دنده ام در کشتی با روسیه شکست و به زور نفس می‌کشیدم. برای کشتی آخر هم چهار سی سی لیدوکایین (بی حس کننده) به من زدند تا توانستم بیایم و کشتی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خدا را شکر دست خالی نماندم. نمی‌خواستم کشتی بگیرم، چون دنده ام خیلی اذیتم می‌کند، اما فقط بخاطر آقای بنا کشتی گرفتم. دیدید کشتی گیر قزاق هم نیامد کشتی بگیرد، اما آقای دبیر حرف خوبی زد و گفت: فرق ما با آن‌ها در این است که ایرانی هستیم و تا پای جان می‌جنگیم.

بنا: عبدولی باید در فینال کشتی می‌گرفت و به مدال طلا می‌رسید

همچنین محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد عملکرد کشتی گیران در مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: روز اول مسابقات، شروع خوبی نداشتیم مخصوصا در دو وزن ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم. در ۶۳ کیلوگرم هم باید کشتی گیر ما مقابل ارمنستان مدال برنز می‌گرفت و به نظرم بد کشتی گرفت.سعید عبدولی باید در فینال کشتی می‌گرفت و مدال طلا را کسب می‌کرد، اما قسمتش این بود مدال برنز بگیرد و کسب این مدال هم برایمان خیلی مهم بود.

در روز دوم مسابقات هم با وجود اینکه قرعه‌ها سخت بود، اما دو نفر به شانس مجدد راه یافتند. رامین طاهری در کشتی با آلمان اشتباهاتی داشت و این شانس را داد که داوران کشتی گیر آلمان را برنده کنند. امیدوارم در سه وزن بعدی بهتر باشیم.

بنا با اشاره به جوان شدن تیم کشتی فرنگی تاکید کرد: در مجموع تیم جوان شده است و هنوز از لحاظ فنی نیاز به کار دارند. ما علاوه بر این نفرات جوان حاضر در مسابقات جهانی، جوان‌های بهتری هم در ایران داریم که امیدوارم این نفرات کنار هم قرار می‌گیرند با بهترین حالت به المپیک ۲۰۲۰ برسیم. البته کاری که ما داریم انجام می‌دهیم در مجموع برای المپیک ۲۰۲۴ است البته اگر خدا قسمت کند و در خدمت تیم باشیم. خیلی آینده کشتی فرنگی را روشن می‌بینم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدولی محمد بنا کشتی فرنگی تابناک ورزشی برنز سامانه سماح آرامکو عربستان رستاخیز علیرضا علیفر شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد