Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@19:24:08 GMT

کشته شدن ۲ نفر در درگیری طایفه‌ای ملایر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۵۲۳

کشته شدن ۲ نفر در درگیری طایفه‌ای ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدباقر سلگی,فرمانده انتظامی ملایر  گفت: دیروز اختلافات قبلی زمینه ای برای بروز درگیری بین این دو طایفه بر روی زمین های کشاورزی  شد.

او افزود: این افراد با استفاده از سلاح شکاری به سمت هم شلیک کرده که بر اثر این درگیری از هر طرف یک تن مجروح و در بیمارستان جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: تیم های پلیسی بی درنگ در محل حضور یافتند و ۱۱ تن از مسببان اصلی این درگیری را بازداشت کرد وهر ۲ قاتل شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سلگی اظهار داشت: به منظور برقراری امنیت در این روستا و پیشگیری از درگیری های احتمالی دادستان و بازپرس ویژه نیز چند نوبت در این محل حضور یافتند.

او گفت: عامل اصلی بروز این درگیری طایفه ای مربوط به اتفاقی است که چند سال پیش رخ داد با این توضیح که ۲ نوجوان بر سر بازی با یکدیگر درگیر شده و این نزاع زمینه برای کدورت و کینه جویی شده است.

چهارشنبه هفته گذشته هم ۲ شهروند اسدآبادی به علت اختلاف ملکی در دادگستری اسدآباد حضور یافتند که برادر زاده یکی از طرفین، مقابل این نهاد قضایی به فرد مقابل حمله ور شده و با ضربه سلاح سرد به قسمت گردن، او را به قتل رساند و پلیس این فرد را در تهران دستگیر کرد.

انتهای پیام/غ

۲ نفر در درگیری طایفه‌ای ملایرکشته شدند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل طایفه ای نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، امیرحسین فریبا افزود: در این میان آرامگاه و موزه بوعلی با بازدید۶۱ هزار و ۳۶ نفر در جایگاه نخست، آرامگاه باباطاهر با بازدید ۴۹ هزار و ۹۴۰ نفر در جایگاه دوم و موزه و شهر باستانی هگمتانه با بازدید ۲۶ هزار و ۶۸۴ نفر در جایگاه سوم و گنبد علویان در شهر همدان با بازدید ۵۴۰۲ نفر در رتبه بعدی قرار داشت.

وی به بازدید گردشگران از موزه‌های شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۴۳۱ نفر از موزه لطفعلیان ملایر، ۱۸۴۱ نفر از ارگ نوشیجان ملایر، ۳۲۰۸ نفر از موزه تویسرکان، ۱۷۶۲ نفر از موزه میررضی آرتیمانی در شهرستان تویسرکان، ۲۴۸۹ نفر از موزه شهدا نهاوند، ۲۶۷۱ نفر از موزه حمام حاج آقا تراب نهاوند و ۲۱۷ نفر از موزه تاریخ و فرهنگ بازدید داشته‌اند.

وی گفت: مسافران به منظور حفظ آثار تاریخی که شناسنامه و هویت یک کشور محسوب می‌شود، از هرگونه اقدام تخریبی همچون نوشتن یادگاری و عکاسی با فلاش در موزه‌ها خودداری کرده و توصیه می‌شود نظر به راه‌اندازی فروش اینترنتی و الکترونیکی بلیت‌ها در اماکن و موزه‌های استان از طریق اینترنت،  بلیت‌ها را خریداری کنند.

مدیر امور موزه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان یادآور شد: حفظ آرامش محیط در هنگام بازدید از موزه‌ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی می‌شود و طبیعتاً اسباب بهره‌مندی، دانش‌افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم ‌می‌کند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)