Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@12:05:12 GMT

کلاهبرداری به بهانه تورهای مسافرتی و زیارتی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۸۶۵۵

کلاهبرداری به بهانه تورهای مسافرتی و زیارتی

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ضمن اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) از شهروندانی که تصمیم به عزیمت به این مکان مقدس دارند درخواست کرد که هشدارها و توصیه‌های سایبری را جدی بگیرند.

به گزارش مشرق، سرهنگ "رامین پاشایی" اظهار داشت: باتوجه به قرار گرفتن در ماه محرم‌الحرام و نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی (ع) و ماه صفر و همچنین آداب و رسوم مذهبی ویژه این ایام مبنی بر افزایش سفرهای زیارتی به عتبات عالیات، فرصت برای کلاهبرداران نیز فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انهدام باند فیشینگ در پوشش نرم افزار دوست یاب هشدار پلیس فتا در مورد خرید اینترنتی لوازم التحریر

وی ادامه داد: افراد مجرم و کلاهبردار با سوءاستفاده از وقایع جاری و با درج تبلیغات دروغین در سایت‌های مختلف مبنی بر اعزام متقاضیان و سفر به اماکن مذهبی و متبرکه عتبات عالیات و با ارائه پکیج‌های رفاهی و خدماتی دروغین و ... نسبت به فریب متقاضیان اقدام می‌کنند و پس از دریافت هرگونه مبالغ تحت عنوان بیعانه و یا تسویه صورت حساب قبل از اعزام به سفر، پاسخگوی تعهدات خود نخواهند بود.

معاون اجتماعی پلیس فتا افزود: پلیس فتا بر اساس ماموریت‌های ذاتی خود در رصدهای یومیه، ضمن شناسایی تعدادی از این سایت‌ها با تبلیغات دورغین در فضای مجازی برابر مقررات نسبت به معرفی مجرمان به مرجع قضائی اقدام کرده است.

سرهنگ پاشایی توصیه کرد: زائران تمامی خدمات مسافرتی خود را صرفاً از آژانس‌های معتبر و دارای مجوز تهیه کنند و هرگز فریب تبلیغات دروغین و بی پایه و اساس افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن پلیس هشدار کلاه برداری اربعین حسینی پلیس فتا اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای حرم مطهر رضوی در دومین چهارشنبه زیارتی سال جدید

دریافت 88 MB

تصویربردار: کبری رضایی

کد خبر 6063585

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری
  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیارد ریالی سرمایه گذاری در بازار فارکس
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در دومین چهارشنبه زیارتی سال جدید