Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه، سامانه تقریرات دروس سطح خارج از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اختیار طلاب و روحانیون قرار گرفته است.

این سامانه وظیفه گردآوری و فراهم کردن زمینه گفت‌وگو پیرامون تقریرات علمی طلاب سطح خارج حوزه را در فضای مجازی بر عهده داشته و خدمات مورد نیاز مدرسان، طلاب و علاقه‌مندان به دروس خارج را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش تقریرات طلاب در فضای مجازی و ثبت اثر علمی به نام آن‌ها، بهره‌مندی از امتیازات ویژه ارائه تقریرات، در نظر گرفتن امتیاز خاص برای طلاب مبلغ و مهاجر ساکن در شهرستان‌ها و... از جمله امتیازات ویژه این سامانه است.

طلاب علاقمند می‌توانند برای بهره مندی از خدمات این سامانه به آدرس اینترنتی http://taghrir.ismc.ir مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی قم برنا سامانه طلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بر اهمیت علم کلام در حوزه تاکید داشته و بیان کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می‌تواند حرف جهانی بزند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه، ارائه کرد.

کد خبر 6086574

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم