Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا طی پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، درگذشت علامه مجاهد حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین کورانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

اَلَّذینَ تَتَوَفّاهُم ُالمَلائِکَةُ طَیِّبینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیکُمُ، ادخُلُو الجَنَّةَ بِما کُنتُم تَعمَلُونَ (سوره النحل ۳۲)

محضر مبارک برادر بزرگوار حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله

رهبر مجاهد، بصیر، خردمند و شجاع حزب الله لبنان

ارتحال علامه مجاهد «حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین کورانی» که عمر با برکت خود را در جهاد، ایثار و تربیت خیل عظیمی از جوانان با ایمان، در اخلاق و عرفان با ریشه‌های اصیل اسلام محمدی و فرهنگ ولایی سپری کرد و رکنی از حوزه علمیه بعلبک و تولید بصیرت دینی بود و از آغاز تشکیل حزب الله و سیر رشد و تکامل آن در سطوح گوناگون و مشارکت در شورای رهبری حضوری شایسته داشت، موجب تاسف و تاثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نماینده ولی‌فقیه در نیروی‌قدس‌ سپاه به سید حسن نصرالله تسلیت گفت

ضمن عرض تسلیت خدمت جنابعالی و مردم مقاوم لبنان از خداوند منان برای آن مرحوم فقید، مغفرت، برای بازماندگان بویژه برادر بزرگوار ایشان حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی کورانی و فرزندان بزرگوارشان و دیگر خاندان آن مرحوم و شاگردان و دوستان و شورای رهبری حزب الله، صبر و اجر مسئلت نموده، امیدوارم که جوانان تربیت شده توسط آن فقید سعیدکه پرچمدار عزت و کرامت ملل اسلامی هستند، بتوانند با پیروزی‌های مکرر بر صهیونیسم و طرح‌های شوم استکبار جهانی مایه امنیت و عزت بیش از پیش لبنان و منطقه باشند.

سرلشکر پاسدار سیّد یحیی (رحیم) صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

انتهای پیام/

پیام تسلیت سرلشکر صفوی به مناسبت درگذشت علامه شیخ حسین کورانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه سرلشکر صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد

آفتاب‌‌نیوز :

علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو