Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیل غریب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه ها به مدتبه مدت هشت هفته در یک هزار و 200 پایگاه به مورد اجرا در امد 

وی با اشاره به افزایش ساعت های بهره مندی دانش آموزان از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت ویژه تابستان امسال یاداور شد:  تابستان گذشته ، ۱۲۲ هزار نفر ساعت از برنامه های پایگاههای بهینه سازی اوقات فراغت آموزش و پرورش استان گیلان بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 غریب خاطر نشان کرد: اعزام دانش آموزان در قالب کاروان های راهیان نور به غرب کشور، اجرای طرح یاوران ولایت و شرکت دانش آموزان در هفتمین برنامه دادرس جوانان هلال احمر از جمله برنامه ها در راستای غنی سازی اوقاف فراغت دانش آموزان گیلان در تابستان امسال بود.

وی خاطر نشان کرد: سازمان جوانان هلال احمر گیلان، سازمان دانش آموزی، کانون‌های فرهنگی تربیتی، سازمان بسیج دانش آموزی، اردوگاه های فرهنگی هنری در برگزاری هر چه بهتر برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در گیلان به آموزش و پرورش استان همکاری کردند.

 سال تحصیلی گذشته، افزون بر ۳۹۱ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.

۷۲۸۶ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.    مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳