Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قم با اشاره به وضعیت نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان گفت: ۶۶ نقطه حادثه خیر در این جاده‌ها شناسایی شد و ۱۰ نقطه حادثه خیز در سال گذشته رفع شد، در ۳۲ نقطه حادثه خیز نیز آشکارسازی صورت گرفت، در برنامه سال جاری نیز رفع ۱۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان قم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: یک سری نقاط حادثه خیز جدید در جاده‌های استان قم به وجود آمده است، با همکاری راه و شهرسازی، پلیس راه و راهداری این نقاط با توجه به سوابق تصادف رخ داده در طول پنج سال گذشته تعیین می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم افزود: به مرور نقاط حادثه خیز در جاده‌های استان برطرف می‌شود، یک برنامه دو ساله برای برطرف کردن تمام این نقاط با پیش بینی اعتبار مورد نیاز تدوین و به مرکز ارسال شده است.

جمالی با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش تصادفات در استان قم بیان کرد: امسال پیش بینی کردیم تلاش کنیم که ۱۰ درصد کاهش تصادفات را در سال جاری رقم بزنیم و یکی از اقدامات در این زمینه رفع نقاط حادثه خیز است، اما عوامل دیگر نیز در این زمینه دخیل است، در فصل بهار آمار تلفات تصادفات در استان کاهش داشت.

انتهای پیام/ح

تدوین برنامه ۲ ساله برای رفع تمام نقاط حادثه خیز استان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۸۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • تهرانی‌ها منتظر رگبار شدید باران باشند | دما در تمام نقاط کشور افزایش می‌یابد
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان