Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@21:59:57 GMT

پسر پرویز پرستویی هم بازیگر شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۰۶۲

پسر پرویز پرستویی هم بازیگر شد +عکس

صراط:

این نخستین تجربه بازیگری بهروز پرستویی فرزند پرویز پرستویی است که حالا با ایفای نقش در کاراکتر جوانی پدر، آن را پشت سر می‌گذارد. «هم گناه» اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که با سرمایه گذاری فیلیمو تولید خواهد شد.

به گزارش ایلنا همچنین علاوه بر ایفای نقش بهروز پرستویی در کاراکتر جوانی‌های پدر، درنا مدنی فرزند رویا تیموریان نیز در نقش جوانی‌های مادر در این پروژه مقابل دوربین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع فیلمبرداری سریال «هم گناه»، بهروز پرستویی مقابل دوربین مصطفی کیایی قرار گرفت و برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پرویز پرستویی بازیگر مصطفی کیایی سریال نمایش خانگی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز برنامه‌ای که باید پیگیری شود و مدیران ما هم متوجه آن هستند ساختن فیلم‌هایی است که در بازار واقعی جهانی نفوذ کند که مطمئناً یکی از این بازارهای مهم کشور چین است که در طول سال حدود ۱۲ میلیارد دلار درآمد دارد و نفوذ به بازار این کشور و کشور روسیه کاملاً امکانپذیر است.

به گزارش ایلنا، علاوه بر آن ما می‌توانیم به بازار دنیای عرب نیز نفوذ کنیم. فیلمسازان ایرانی باید این کار را انجام دهند و دولت هم می‌تواند کمک‌کننده باشد و به سمت پیدا کردن بازار در چین و هند و روسیه و کشورهای اعراب برویم. مختارنامه چطور وارد کشورهای عرب شد پس می‌توان باز هم محصول بین المللی ساخت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898340

دیگر خبرها

  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • عده‌ای با پُز روشنفکری مانع تحقق جوانی جمعیت هستند/این قشر به آیندگان ظلم می‌کنند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • عکسی از ژست مازیار لرستانی در اولین ایفای نقش در یک فیلم
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • نحوه ایفای تعهدات ارزی محصولات هیدروکربنی‌ و قیر اعلام شد
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید