Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال‌ دوستان گچسارانی سراپا گوش هستند تا سوت آغاز لیگ دسته دوم زده شود و دوباره تبِ فوتبال در دیار بام نفت ایران داغ شود، اتفاقی که با دسته و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی شاید به نوعی خوب شروع نشده اما می‌توان امیدوار بود که خوب ادامه پیدا کند و خوب هم به پایان برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب، سوت آغاز مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور از روز 27 شهریورماه جاری در شهرهای مختلف کشور به صدا در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم کشور است در هفته نخست باید به مصاف شهدای بابلسر برود .

 

 

اما اولین حریف نفتی ها، شهدای بابلسری است که هدایت آن بر عهده "صابر میرقربانی" بازیکن سابق تیم های مس کرمان و صنعت نفت آبادان است.

تیم شهدای بابلسر که تنها نماینده استان مازندران در لیگ دسته دو فوتبال کشور است در دو فصل گذشته نتوانست انتظار هوادارانش که همان صعود به لیگ یک کشور بود، را برآورده کند و باید گفت که آیا در فصل جدید می تواند به این مهم دست پیدا کند یا خیر؟.

هرچند صابر میرقربانی ،سرمربی شهدای بابلسر در خصوص بازی هفته اول با نفت و گاز گچساران در گفتگو را رسانه ها نیز گفته است که برای دیدار با نفت و گاز کاملا آماده هستیم و انشاءالله با دست پر از میدان خارج می شویم ‌.

 

 

در این سوی میدان نفتی هایی حضور دارد که در چند فصل اخیر تا یک قدمی صعود به لیگ یک کشور خوب گام برداشته ،اما در مرحله پلی آف نتوانسته است انتظار هواداران پرشورش که صعود دوباره به لیگ یک کشور است را برآورده کند .

هدایت نفت و گازگچساران در این فصل برعهده "یوسف نادریان" است که نفتی ها با این سرمربی باتجربه سابقه صعود به لیگ دسته یک آزادگان را در چنته دارند .

نفت و گازگچساران نسبت به فصل گذشته تغییرات گسترده ای در ترکیب خود داشته و بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شده اند که مطمئنا هماهنگی بازیکنان جدید چند هفته ای زمان خواهد برد .

 

 

شهدای بابلسر و نفت و گاز گچساران در لیگ دو  تاکنون چهار بار به مصاف هم رفته اند که سهم نفتی ها یک برد بوده و سه دیدار دیگر نیز با تساوی به پایان رسیده است.

با این تفاسیر باید دید اولین سه امتیاز فصل ۹۸-۹۹  به حساب نماینده مازندران واریز خواهد شد یا در گچساران به حساب نفتی ها واریز می شود .

سوت آغاز دیدار نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر در هفته نخست لیگ دو فوتبال کشور  روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه جاری در استادیوم شهدای نفت گچساران به صدا در خواهد آمد.

 

 

با این حال اما فوتبال‌ دوستان گچسارانی سراپا گوش هستند تا سوت آغاز لیگ دسته دوم زده شود و دوباره تبِ فوتبال در دیار بام نفت ایران داغ شود، اتفاقی که با دسته و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی شاید به نوعی خوب شروع نشده اما می‌توان امیدوار بود که خوب ادامه پیدا کند و خوب هم به پایان برسد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

تیم های کارون اروند خرمشهر،نماینده بجنورد،فولادنوین اهواز،شهید قندی یزد،والان کامیاران،خیبر خرم آباد،شهرداری فومن،شهرداری همدان،کاسپین قزوین،مس نوین کرمان،پرسپولیس گناوه،استقلال ملاثانی،شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران نیز در گروه نخست این رقابت ها حضور دارند.

 

 

گفتنی است نفت و گاز گچساران در بازی های فصل گذشته ۱۱ برد، 8 تساوی و ۴۲امتیاز کسب کرده بود واین تیم در فصل گذشته ، ۳۱ گل وارد دروازه حریفان  و ۲۰ گل نیز از تیم های مقابل دریافت کرد،در این گروه تیم آرمان گهر سیرجان با کسب ۴۴ امتیاز به طور مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور راه یافت و تیم نیروی زمینی تهران با کسب ۴۳ امتیاز به مرحله پلی اف رفت که درنهایت با غلبه برداماش به لیگ یک صعود کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،این در حالی است که آب شرب روستا 5 سالی است برای ساکنان آن غیر قابل استفاده شده است.
این روستا از توابع بخش سارال دیواندره ودر یک کیلومتری سدسیازاخ واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید