Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@10:32:04 GMT

سیدجلال: اشتباه علیفر برای خودم هم عجیب بود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۱۹۱

سیدجلال: اشتباه علیفر برای خودم هم عجیب بود

در حالی که بازی تیم‌های رئال‌مادرید و لوانته را علیرضا علیفر گزارش می‌کرد این مجری باسابقه یک اشتباه کرد تا باز هم یک سوتی از او دستمایه کاربران فضای مجازی شود. در نیمه اول بازی رئال‌مادرید و لوانته از سری رقابت‌های لالیگا علیفر گفت در جست‌وجویی که قبل از بازی در چند سایت انجام داده در ترکیب تیم لوانته بازیکن شماره ۱۷ سیدجلال حسینی است در حالی که شماره ۱۷ لوانته ووکچویچ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اشتباه خیلی زود در فضای مجازی دستمایه قرار گرفت چراکه در کل در لیست تیم لوانته نام چنین بازیکنی وجود ندارد. اصلاً تا امروز و در دنیای حرفه‌ای فوتبال تنها یک سیدجلال حسینی وجود دارد که آن هم کاپیتان پرسپولیس است. البته برخی کاربران اعتقاد داشتند علیفر احتمالاً بار دیگر توسط یکی از کاربران فضای مجازی مورد شوخی قرار گرفته است. او قبل از این و در مسابقه دو تیم ایرلند شمالی و لهستان بر حسب عادت گزارشی که دارد از ویکی‌پدیا نام سازنده ورزشگاه لهستان را استخراج کرده بود که البته از آن جا که این وب‌سایت قابل ویرایش است نمی‌دانست که قبل از او کسی رفته و نام سازنده ورزشگاه را به «امیر دولاب» تغییر داده است.
او با جدیت خاصی گفت سازنده ورزشگاه، امیر دولاب است و شاید به نوعی همین اشتباه بود که علیفر را در فضای مجازی تبدیل به چهره‌ای مورد توجه کرد. حالا، اما اینکه او بازیکن شماره ۱۷ لوانته را سیدجلال حسینی خوانده است! تجربه نشان داده سرهنگ علیفر از جمله گزارشگرانی است که علاقه دارد خودش را در فضای مجازی و بین مردم سوژه کند و بیشتر مطرح شود، اما این بار دیگر اشتباه بسیار عجیبی رخ داد.
با سیدجلال حسینی تماس گرفتیم که در همین رابطه با او صحبت کنیم. کاپیتان اول پرسپولیس که جایی بود و نمی‌توانست خیلی صحبت کند به ما گفت: «این اشتباه برای خود من هم عجیب بود. بعد از این اشتباه عجیب آقای علیفر هم هزارتا پیام و کامنت داشتم، اما واقعاً علاقه‌ای ندارم در این رابطه صحبت کنم. هر حرفی بزنم داستان و سوژه می‌شود».

255 43

کد خبر 1300062

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جلال حسینی لیگ برتر نوزدهم عربستان باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا آرامکو لیگ برتر نوزدهم سینمای ایران باشگاه پرسپولیس حسن روحانی دونالد ترامپ استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات شاهزاده سرین چیست؟

به گزارش تابناک، بر اساس آنچه درباره‌ی در ویکی پدیا منتشر شده سرین بدیعی یا همان شاهزاده سرین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۱ در اکباتان تهران به دنیا آمده است.

بنا بر این اطلاعات، او بازیگر فیلم‌های اصطلاحاً غیراخلاقی بوده و فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است.

بر اساس اعلام قوه قضاییه، شاهزاده سرین به دلیل هتاکی به مقدسات در ششم فروردین ۱۴۰۳ در استان البرز بازداشت شده است.

او در ماه های اخیر اقدامات هتاکانه گسترده فراوانی علیه ارزش های ملی مذهبی ایرانیان داشته است و تصاویر و ویدئوهایی از او حاوی اهانت به پرچم مقدس کشورمان و نیز اهانت به قرآن مجید به عنوان کتاب مقدس مسلمانان در فضای محازی توسط او منتشر شده است.

بر اساس این رزومه برخی در فضای مجازی عنوان می کنند که مجازات سنگینی در انتظار سرین بدیعی خواهد بود. 

او فرزند یکی از نیروهای ساواک در حکومت پهلوی است و بسیاری از کاربران در فضای مجازی پیش بینی می کنند به دلیل اقدامات مجرمانه فوق او اعدام می شود.

باید منتظر ماند و دید فرایند محاکمه او در دادگاه به چه صورت پیش خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی