Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه پیام نور، امیرحسین بهروز از رشد قارچ گونه موسسات بی هویت و فعالیت آنها با عنوان «سامانه ثبت نام فراگیر دانشگاه پیام نور» خبر داد و گفت: متاسفانه در آستانه آغاز دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، بسیاری از موسسات غیر مجاز و بی هویت با جعل آرم دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استفاده از اطلاعات پرتال دانشگاه پیام نور اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن هشدار به تمام داوطلبان دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور افزود: زمان و جزئیات ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir انجام می شود.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور یادآور شد: موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

انتهای پیام/

31 / 31 دانشگاه پیام نور ارشد فراگیر جعل آرم دانشگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ارشد فراگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان

وزارت بهداشت و آموزش کشور با هدف ارائه خدمات به افرادی که قصد دریافت پروانه برای فعالیت در وزارت بهداشت را دارند،  سایت صدور پروانه‌ها را راه اندازی کرده است. اما به گفته شهروند خبرنگار ما مدتی است که سامانه صدور پروانه دچار مشکلاتی شده است و امکان دریافت پروانه بهره برداری وجود ندارد.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. در حاضر یک هفته است که سامانه صدور پروانه‌ها دچار مشکل شده و تمامی کلینیک‌ها در سطح کشور نمی توانند پروانه بهره برداری اخذ کنند. از آنجا که دولت در صدور مجوز و تسهیل آن اهتمام دارد و پیگیری‌های ما از بخش معاونت فناوری وزارت بهداشت و درمان نیز به جایی نرسید، لطف بفرمایید خبری در این مورد منتشر کرده تا پزشکان سراسر کشور از این سردرگمی خارج شوند. با تشکر از رسانه خوب شما

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم | هنوز باورتان نشده همه چیز تمام شده؟
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • پیام ابراهیم رئیسی به کشورهای منطقه/ عملیات وعده صادق اقدامی محدود بود نه فراگیر
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی