Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-24@16:14:23 GMT

اشک رونالدو درآمد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۳۷۴

اشک رونالدو درآمد +عکس

یادآوری خاطرات پدر فقید کریستیانو رونالدو، اشک فوق ستاره پرتغالی را در یک گفت‌وگوی خبری درآورد.

به گزارش جنوب نیوز، پخش کلیپ صحبت‌های ژوزه دنیس اویره پدر کریستیانو رونالدو قبل از یورو 2004 باعث احساساتی شدن کریستیانو شد تا جایی که او نتوانست احساساتش را کنترل کند. 

پدر رونالدو در سال 2005 به دلیل نارسایی کبد به خاطر مصرف بیش از حد الکل در سن 52 سالگی درگذشت و نتوانست موفقیت‌های عمده پسرش کریستیانو را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه رونالدو گفت: من اصلا این ویدئو را ندیده بودم. اصلا ندیده بودم. باید آن را بگیرم و به خانواده‌ام نشان دهم. فکر می‌کردم این مصاحبه جالب باشد ولی انتظار نداشتم که گریه کنم. نمی‌دانم آن را از کجا به دست آوردید. من پدرم را خیلی زیاد نمیشناختم. او الکلی بود و هیچ‌وقت با او یک مکالمه نرمال نداشتم چون همیشه مست بود و این خیلی سخت بود.

بیشتر بخوانید:

پاسخ مثبت مسی به درخواست رونالدو

رونالدو 20 ساله بود که پدرش را از دست داد و این بدین معناست که موفقیت‌های عالی رونالدو از جمله پنج توپ طلا و پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان و قهرمانی در یورو 2016 را نتوانست ببیند. همچنین نتوانست چهار فرزند رونالدو را نیز ببیند. 

فوق ستاره پرتغالی اضافه کرد: پدرم سرباز بود و تحت تاثیر جنگ‌ها در موزامبیک و آنگولا قرار گرفت و نتوانست هیچ‌کدام از موفقیت‌های من از جمله جایزه بردنم را ببیند. پدرم خیلی زود از بین رفت.

یکی از دوستان نزدیک پدر رونالدو اعلام کرد که حضور در این دو جنگ برای پدر رونالدو خیلی سخت شد و وضع مالی آنها را خراب‌تر کرد چون پولی برای آنها نداشت و پدر رونالدو حتی هزینه خرید غذا و لباس را نیز نداشت و به همین خاطر به مصرف بی رویه الکل روی آورد. 

در سال 2014 دولورس آویرو مادر رونالدو اعلام کرد به دلیل فقر زیاد قصد داشت رونالدو را سقط کند و او را به دنیا نیاورد و حتی دست به کار نیز شد ولی در انتها پزشک‌ها او را همراهی نکردند و به همین خاطر او منصرف شد.

مصاحبه رونالدو قرار است به زودی از شبکه ITV پخش شود.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)



منبع:پیج ir_sporrt

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپرگل تاریخی رونالدو به پورتو که جایزه پوشکاش را برد (فیلم) گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جشن تولد دختر رونالدو (فیلم)

دیگر خبرها

  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • چرا رونالدو می‌ترسد به آمریکا سفر کند؟
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا