Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:11:37 GMT

مراجعان مدعی نزاع در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۴۹۶

مراجعان مدعی نزاع در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت

کامروز امینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۹ هزار و ۷۰۱ نفر برای انجام معاینات سرپایی اعم از عمومی و اختصاصی به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند.

وی بیان کرد: ۲ هزار و۴۳۱ نفر با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که این رقم نسبت به مشابه سال گذشته ۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد کاهش داشته است.

امینی عنوان کرد: از این تعداد مراجعه کننده با ادعای نزاع در کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و ۸۵۸ نفر مرد و ۵۷۳ نفر زن بوده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آمار مراجعان مدعی نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان به تفکیک در بویراحمد یکهزار و۵۲۷ نفر،کهگیلویه ۵۰۹ نفر، گچساران ۲۵۹ نفر، بهمئی ۵۳ نفر و دنا ۸۳ نفربوده اند.

بر اساس سالنامه سازمان پزشکی قانونی کشور استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ در رتبه هفتم میزان معاینات مراجعه کنندگان با ادعای نزاع بر حسب جمعیت قرار داشته است.

استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه میزان مراجعه و معاینه‌های نزاع به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ به ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار گرفت.

کهگیلویه وبویراحمد با ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان و ۱۷ شهر است.

۹۸۶۸/۱۶۶۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد نزاع خیابانی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • شهردار سی سخت معرفی شد