Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور با بیان این که بلیت فروشی داربی به صورت ۹۰- ۱۰ انجام خواهد شد، گفت: فروش بلیت به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس براساس توافقات انجام شده ۹۰ درصد برای استقلال و ۱۰ درصد برای پرسپولیس خواهد بود.

علی اصغر انتظار خیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه بلیت فروشی الکترونیکی به هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس با توجه به قانون ۹۰- ۱۰ اظهار کرد: برای اجرای این قانون تا امروز منتظر بودیم تا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اطلاعات جامعی از هواداران خود در اختیار ما قرار دهند تا در سامانه بلیت فروشی الکترونیکی با توجه به اطلاعاتی که از هواداران دو تیم بدست می‌آوریم آنها را شناسایی و اقدام به ثبت‌نام و تهیه بلیت الکترونیکی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متاسفانه چون دو باشگاه اطلاعات موثقی از تعداد هواداران خود نداشتند تصمیم بر این شد زمانی که هواداران دو تیم در سایت سامانه بلیت فروشی اقدام به ثبت‌نام می‌کنند اطلاعات هواداران را دریافت کنیم تا در زمان بازی برگشت داربی با اطلاعاتی که از تعداد هواداران دو تیم کسب می‌کنیم دیگر مشکلی برای ثبت‌نام و فروش بلیت داربی نداشته باشیم.

انتظارخیر با تاکید به این که بلیت فروشی داربی به صورت ۹۰- ۱۰ انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: با توافق صورت گرفته بلیت فروشی داربی با توجه به میزبانی استقلال ۹۰درصد برای استقلال و ۱۰ درصد برای پرسپولیس خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت بلیت‌های طبقه اول، دوم و پشت دروازه در بازی داربی بر مبنای قیمت قبل خواهد بود یا خیر؟ گفت: هنوز مشخص نیست و این طور که به نظر می‌رسد استقلال قصد دارد قیمت بلیت‌ها را تغییر دهد.

مدیر سامانه بلیت فروشی ورزشگاه‌های کشور همچنین در خصوص وضعیت گیت‌های طبقه دوم و امکان استفاده از گیت‌ها برای بازی داربی اظهار کرد: در این زمینه نیز هنوز هیچ تصمیم‌گیری انجام نشده و در صورت نصب نشدن گیت‌های طبقه دوم هواداران می توانند برای ورود به استادیوم از گیت‌های طبقه اول استفاده کنند.

انتظار خیر پیرامون این پرسش که برای جلوگیری از تجمع هواداران پشت گیت‌های ورزشگاه آزادی آیا تمهیداتی اندیشیده شده است یا خیر؟ افزود: طی نشستی که با نیروی انتظامی داشتیم برای جلوگیری از تجمع هواداران پشت گیت‌ها و برای این که در اثر فشار بیش از حد هواداران گیت‌ها دچار مشکل نشوند این طور به نظر می‌رسد که بازرسی بدنی از هواداران قبل از گیت‌ها انجام شود. البته هنوز تصمیم نهایی در این زمینه صورت نگرفته و منتظر پاسخ از سوی نیروی انتظامی هستیم.

وی در پایان زمان ثبت‌نام و تهیه بلیت برای بازی داربی را فردا سه‌شنبه ۲۶ شهریور عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!

به گزارش قدس آنلاین،تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در شرایطی عصر پنجشنبه روبروی هم قرار می‌گیرند که بازی رفت این دو تیم در تهران 2-2 مساوی شده و هر دو بازی فصل گذشته را پرسپولیس برده است.

آخرین باخت سرخ‌ها در آبادان مقابل صنعت نفت به زمستان سال 1400 و روز 15 اسفند ماه در هفته بیست و دوم دو فصل قبل برمی‌گردد که تیم علیرضا منصوراین با دو گل تیم یحیی را شکست داد تا فرار استقلال برای قهرمانی تکمیل شود

علیرضا منصوریان که در قامت سرمربی نفت تهران یک بار در مصاف با پرسپولیس برانکو در لیگ پانزدهم با شکست سرخ‌ها قهرمانی را از این تیم گرفته بود، این بار در نقش سرمربی صنعت نفت با دو گل از سد تیم یحیی عبور کرد تا فاصله استقلال با پرسپولیس به شش امتیاز برسد و آبی‌ها با سرمربیگری فرهاد مجیدی امیدوارانه‌تر به سمت قهرمانی پیش بروند.

در این مسابقه با اشتباه عجیب و محرز حامد لک در دقیقه 7 پرسپولیس دروازه‌اش را بازشده دید. در این لحظه ارسال آرام محمدرضا غبیشاوی را لک می‌توانست به راحتی مهار کند، اما دروازه‌بان پرسپولیس اشتباه بزرگی انجام داد و شرایط روانی تیمش را بهم ریخت.

بعد از این گل پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا به گل برسد و چند موقعیت خوب در نیمه نخست داشت اما ایستادگی فرزین گروسیان و خط دفاع نفت باعث شد همین یک گل در نیمه نخست پابرجا بماند.

در نیمه دوم نیز پرسپولیس شرایط نسبتا بهتری داشت، اما با حرکت تکنیکی فاخر تهامی و ضربه زمینی محمود مطلق‌زاده صنعت به گل دوم خود نیز رسید.

در این بازی شرزود تمیروف، مهاجم ناکارامد ازبک پرسپولیس، برای اولین بازی پیراهن این تیم را به تن کرد و یک بار نیز در دقایق پایانی تیر دروازه حریف را لرزاند.
از ترکیب اصلی آن روز پرسپولیس تنها وحید امیری و مهدی ترابی در پرسپولیس امروز مانده‌اند و از ارنج اصلی صنعت فاخر تهامی و میثم تهیدست هنوز پیراهن زرد نفتی‌ها را به تن می‌کنند.

با این باخت تیم یحیی گل‌محمدی امیدهایش برای کسب ششمین قهرمانی متوالی را از دست داد تا چشم امیدش به شکست استقلال در دربی برگشت باشد که یازده روز بعد از این بازی برگزار شد و در نهایت به تساوی انجامید تا فاصله حفظ شود و آبی‌ها بدون شکست به سمت قهرمانی پیش بروند.

حالا و بعد از دو فصل و این بار در هفته بیست و چهارم پرسپولیس مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت و فراز کمالوند هم که به رنگ آبی تمایل دارد و یک بار موفق شده در جام حذفی پرسپولیس برانکو را حذف کند، برای باقی تیمش می‌توان عامل خوشبختی استقلال و بی‌رقیب شدن دوباره این تیم برای رفتن به سمت قهرمانی باشد که باید دید او موفق خواهد بود یا اندیشه‌های اوسمار و ستاره‌های پرسپولیس شرایط دیگری را رقم می‌زنند.

دیگر خبرها

  • جایگاه روبه روی آزادی برای استقلال سولداوت شد
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد