Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر دوشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه استان تبلیغ دین مبین اسلام را برای طلاب بزرگترین هدیه و توفیق معنوی دانست و افزود: تبلیغ دین و هدایت مردم وظیفه ایست که خداوند بر دوش پیامبران خود قرار داده و امروز این وظیفه خطیر بر عهده علما و طلاب علوم دینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسیر تبلیغ دین جز با معنویت و ارتباط وسیع با خداوند میسر نمی‌شود و مسئله شب‌زنده‌داری نیز باید مورد توجه طلبه‌ها و روحانیان قرار گیرد،چراکه وجود روحیه پاک و مطهر، زمینه‌ساز حضور در جامعه و تبلیغ دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام قریشی در ادامه اظهارداشت: جامعه روحانیت در کشور باید از هر فرصتی برای تبلیغ دین مبین اسلام بهره‌مند شوند،چراکه تبلیغ دین و هدایت مردم وظیفه اصلی طلبه‌ها و روحانیان بوده و باید قدر چنین نعمت بزرگی را بدانند.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال بزرگترین رحمت خود را که همان تبلیغ دین، شریعت و مکتب ائمه و نبی مکرم اسلام بوده، برعهده طلبه‌ها و روحانیان قرار داده است، بیان کرد: روحانیان با هدایت یک فرد از مسیر ذلالت و گمراهی در واقع یک زندگی را احیا می‌کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: روحانیون و طلبه‌ها باید ارتباط مستمر با خداوند متعال داشته باشند؛ چراکه اگر این ارتباط مستمر نباشد، نمی‌توانند ارتباط مؤثری با جامعه برقرار کنند.

کد خبر 4720061

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه سال تحصیلی جدید ماه محرم قزوین بوشهر اربعین حسینی شهرکرد شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ایران ساخته می‌شود؟

آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.

به گزارش ورزش سه، در فضای مجازی شایعه شده آندرتیکر بزودی به ایران می‌آید تا یک برند را تبلیغ کند. گفته می‌شود این تبلیغات یکی از گرانترین تبلیغات تاریخ تلویزیون خواهد بود.

آندرتیکر چندماه پیش به عربستان رفته بود و جام قهرمانی مسابقات ریاض کاپ را وارد زمین کرد.

پیشتر لوئیس فیگو کاپیتان تیم ملی پرتغال و بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید برای تبلیغات به ایران آمده بود.

دیگر خبرها

  • اسطوره کشتی کج جهان به ایران می‌آید؟
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ساخته می‌شود؟
  • آندرتیکر در راه ایران؛ گران‌ترین تبلیغ تاریخ تلویزیون ایران ساخته می‌شود؟
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • آخرین لحظات حیات رژیم صهیونیستی در غزه/فلسطینیان تاوان ایستادگی و عدالت‌خواهی خود را پس می‌دهند
  • رژیم صهیونیستی در آخرین لحظات عمر خود به هر جنایتی دست می‌زند
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند