Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@18:24:00 GMT

هوا ۵ درجه گرم می‌ شود

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۷۱۵

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری از امروز تا پایاان هفته جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود.امروز و فردا برای شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان افزایش سرعت وزش باد به همراه خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.همچنین از امروز تا چهارشنبه 27 شهریور در نوار شمالی کشور دما 3 تا 5 افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بعدازظهر جمعه و طی روز شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش پراکنده باران در سواحل آغاز خواهد شد.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: هوای گرم هواشناسی باران اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در اردبیل

بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آن است از دیروز روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده و انتظار می‌رود تا روز یکشنبه هفته آینده (۲ اردیبهشت) در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم شود.

طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت باران احتمال می‌رود. تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

در حال حاضر آسمانی صاف در اردبیل حاکم بوده و دمای هوا نیز ۱۰ درجه سلسیوس است؛ بیشینه دمای هوا در اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ درجه سلسیوس و کمینه دما نیز ۴ درجه سلسیوس بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا