Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:52:40 GMT

احتمال غیبت فاتی در ال‌کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۷۱۶

احتمال غیبت فاتی در ال‌کلاسیکو

مهاجم جوان بارسلونا اگر بتواند تیم ملی زیر ۱۷ سال اسپانیا را در جام جهانی همراهی کند ال کلاسیکوی رفت لالیگا را از دست می‌دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، در بین دو نیمه دیدار بارسلونا و والنسیا روبرت مورنو (سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا) به خبرنگاران گفت که فدراسیون فوتبال اسپانیا در تلاش است تا آنسو فاتی به ملیت اسپانیایی درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوری فاتی، پدر مهاجم ۱۶ ساله بارسلونا در یک مصاحبه اعلام کرده بود در آخرین مراحل دریافت پاسپورت اسپانیایی هستند و امیدوارند که پاسپورت در اواخر جولای آماده شود.

اگر به این پروسه سرعت ببخشند، بازیکن جوان اهل گینه بیسائو می‌تواند تیم زیر ۱۷ سال اسپانیا را در جام جهانی ۲۰۱۹ همراهی کند. این بازی‌ها از چهارم آبان در برزیل آغاز می‌شود و تا ۲۶ آبان ادامه پیدا خواهد کرد. بازیکنانی که از یکم ژانویه ۲۰۰۲ متولد شدند می‌توانند در این بازی‌ها شرکت کنند.

فاتی اگر بتواند لاروخا را در این بازی‌ها همراهی کند علاوه بر این که یک ماه از بارسا دور خواهد بود ال‌کلاسیکوی پنجم آبان را هم از دست می‌دهد. حضور در دیدار بارسلونا و رئال مادرید یکی از آرزوهای این مهاجم جوان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنسو فاتی ال کلاسیکو تیم فوتبال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟

ژاوی هرناندس قاطعانه گفته که تصمیمش را تغییر نخواهد داد و فراتر از پیامدهای مالی حذف از لیگ قهرمانان اروپا، این شکست می‌تواند خروج او را سرعت ببخشد. در حالی که مقامات بارسلونا در هفته‌های اخیر سخت تلاش می‌کردند او را متقاعد به ماندن کنند، شکست مقابل پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند او را زودتر از موعد نیز از باشگاه دور کند.

به نقل از روزنامه آاس، شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید می‌تواند باعث جدایی زودهنگام ژاوی شود، و بارسلونا ممکن است تصمیم بگیرد برنامه جانشینی او را تسریع بخشد. رافائل مارکس، سرمربی بارسا اتلتیک، محبوب‌ترین گزینه برای هدایت بارسلونا است، زیرا بلوگرانا بودجه لازم برای جذب یک مربی برجسته‌تر را ندارد.

رلوو نیز معتقد است که پایان دوران ژاوی در بارسلونا فرا رسیده و به گفته‌های ژاوی مبنی اینکه اگر بارسلونا جامی نبرد از باشگاه خواهد رفت، اشاره می‌کند. همه در تلاش بودند تا ژاوی را راضی به ماندن کنند اما حذف از لیگ قهرمانان اروپا خط پایانی بر همه چیز بود.

سرمربی جوان بارسلونا بارها اشاره کرده که از عدم احترام رسانه‌ها و عدم قدردانی از دستاوردهای او به همراه فشار زیادی که این شغل در پی دارد ناراضی است و قصد کناره‌گیری دارد. شکست مقابل پی‌اس‌جی بیشتر ناامیدکننده بود تا فاجعه. در صورتی که اگر برنده می‌شد اعتباری که در بین هواداران و مقامات پیدا می‌کرد به شدت بالا می‌رفت و مطمئنا تلاش برای نگه داشتنش در باشگاه افزوده می‌شد.

این خبر در حالی منتشر شده که یکشنبه هفته آینده بارسلونا در ال‌کلاسیکو باید مقابل رئال‌مادرید قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • مهاجم جدید پرسپولیس بی‌اثر بود (عکس)
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • حرکات تکنیکی و مهارت های تماشایی بازیکنان بارسلونا در ال کلاسیکو / فیلم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم