Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از حضور و رقابت ۸۳۰ شرکت کننده خواهر و برادر در چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در استان اصفهان خبر داد. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

یحیی قاسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به جزئیات برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم به میزبانی استان اصفهان، اظهار داشت: مسابقات از ششم تا نوزدهم مهرماه سال جاری در دو گروه ویژه خواهران و برادران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات کشوری قرآن کریم ویژه برادران از ششم تا یازدهم مهر در 8 رشته همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، اذان، ترتیل، قرائت، حفظ کل، 20 و 10 جزء اجرا خواهد شد.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه افتتاحیه مسابقات برادران در روز شنبه ششم مهر ساعت 10 تا 12 ظهر برنامه‌ریزی شده، گفت: اختتامیه بخش نخست مسابقات برادران در رشته اذان، دعاخوانی و همسرایی روز یکشنبه هفتم مهرماه از ساعت 15:30 تا 17، افتتاحیه بخش دوم در رشته ترتیل و قرائت روز دوشنبه و اختتامیه نهایی برادران در روز پنج‌شنبه یازدهم مهر از ساعت 10 تا 12 ظهر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: رشته‌های مسابقات قرآنی ویژه خواهران شامل 7 رشته از جمله  همخوانی، همسرایی، دعاخوانی، ترتیل، قرائت، حفظ کل، 20 و 10 جزء است که در روز یازدهم مهر با برنامه افتتاحیه آغاز به کار می‌کند.

قاسمی ادامه داد: برنامه اختتامیه هر بخش رشته مسابقه برای خواهران هم در روزهای پانزدهم و شانزدهم  مهر برنامه‌ریزی شده و اختتامیه نهایی خواهران در روز جمعه نوزدهم مهر در ساعت 16 الی 18 برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری سه نوبت مسابقه در هر روز، اظهار داشت: مسابقات قرآن در سه نوبت صبح از ساعت 8:30 الی 12، نوبت عصر از ساعت 15 تا 18 و نوبت شب از ساعت 18:45 الی 20:30 برگزار می‌شود.

چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش اردبیل برگزار می‌شودپانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور در قم برگزار می‌شودبرترین‌های مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی در همدان تجلیل شدند

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: 230 برادر و 600 خواهر در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در اصفهان شرکت می‌کنند، آنها  مراحل مسابقات را در شهرستان، استان و در بخش مقدماتی کشوری در قم گذرانده‌ و به این مرحله از مسابقات نهایی  رسیده‌اند.

وی افزود: متسابقین برگزیده این مرحله از مسابقات در حفظ کل قرآن و قرائت خواهران و حفظ کل قرآن و قرائت قرآن برادران به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با استقبال فرهنگیان شهرستان پلدشت در محل کانون شهید علیپور برگزار شد.

 معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان (مرحله شهرستانی) با شرکت فرهنگیان علاقمند در چهار رشته قرائت قرآن، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و تفسیر قرآن برگزار شد.

کاظم زاده خاطر نشان کرد : در اسفندماه سال گذشته نیز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با شرکت ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شده بود که به لحاظ تعداد نفرات ثبت نام کننده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در رتبه اول استان قرار گرفت.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت :نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • این افراد معلم می‌شوند
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد