Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بسیاری از زبان آموزان تمایل دارند زبان ترکی استانبولی که یکی از زبان های رایج در سراسر دنیا است را بیاموزند. برای اینکه بتوانید به خوبی این زبان محبوب را بیاموزید و از آن استفاده کنید، انتخاب یک کلاس زبان ترکی استانبولی در تهران که از کیفیت بالایی برخوردار باشد توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سراسر دنیا بیش از صد میلیون نفر به زبان ترکی صحبت می کنند و کشور ترکیه یکی از مقاصد سفر محبوب میان توریست ها است. همچنین بسیاری از افراد زبان ترکی را یکی از زبان های منحصر به فرد و زیبا می شناسند. یادگیری زبان ترکی استانبولی برای بسیاری از زبان آموزان دشوار می باشد و منابع خوب و موثر کمی برای یادگیری این زبان برای زبان آموزان طراحی شده است.

به همین جهت دوره های آموزش زبان دایلو که جزء کلاس های با کیفیت زبان ترکی استانبولی است را به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید با آموزش کاربردی، استفاده از منابع آموزشی موثر و بهره گیری از تجربه مدرسین مجرب، زبان ترکی را به خوبی درک کنید و در صحبت ها و نوشته های خود به طور صحیح به کار ببرید.

بسیاری از زبان آموزان قصد دارند که بیاموزند چگونه می توانند به زبان ترکی استانبولی صحبت کنند، اما افراد بسیار کمی هستند که می دانند با انجام چه نوع تمرین هایی می توانند در استفاده از زبان ترکی مهارت کسب کنند. زبان آموزان معمولا سطح مبتدی را در یادگیری زبان با موفقیت پشت سر می گذارند، اما در سطوح بالاتر با دشواری زیادی مواجه می شوند.

کلاس های زبان ترکی استانبولی با کیفیت در سراسر تهران به شکلی می باشد که زبان آموزان بتوانند 4 مهارت اصلی زبان ترکی خود یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را تقویت کنند. شاید در زمان های گذشته تنها سعی شده است که از کتاب های زبان ترکی که حاوی متون با موضوعات مختلف برای یادگیری این زبان هست، همچون متون علمی، اجتماعی، تاریخی و غیره استفاده شود.

اما امروزه در کلاس های زبان ترکی اغلب از روش های نوین بسیاری برای آموزش زبان و درک بهتر زبان آموزان استفاده می شود. به خاطر داشته باشید برای اینکه بتوانید به خوبی از زبان ترکی در مکالمه های خود استفاده کنید، تنها میزان دانش شما نسبت به دستور زبان ترکی و عبارت ها کافی نیست. بلکه لازم است از اعتماد به نفس خوبی نیز برای صحبت کردن و ارائه نظر خود داشته باشید.

در کلاس های آموزش زبان ترکی سعی می شود که زبان آموزان انواع عبارت های مورد نیاز برای برقرار ارتباط در شرایط مختلف اجتماعی را بیاموزند. برای مثال شاید شما نیز به این فکر کرده باشید که چگونه می توانید آدرس را به زبان ترکی سوال کنید و یا اینکه در هنگام صحبت کردن با دوستان یا همکاران خود به زبان ترکی با استفاده از چه عبارت هایی می توانید مکالمه صمیمی تر و بهتری داشته باشید.

این ها همگی از مباحث مهم در یادگیری زبان ترکی می باشد که به صورت اختصاصی و کاربردی در کلاس های زبان ترکی تمرین می شود. البته یادگیری صحبت کردن و برقراری ارتباط در موقعیت های اجتماعی روزانه بیشتر مربوط به سطوح مبتدی در یادگیری زبان می باشد. پس از اینکه شما توانایی های لازم را در استفاده و درک زبان ترکی در سطح ابتدایی کسب کنید، آماده خواهید بود که به شکل عمیق تری این زبان را درک کنید و از آن استفاده کنید.

در کلاس های زبان ترکی استانبولی سطوح متوسط سعی می شود که علاوه بر تمرینات مرتبط با استفاده از زبان ترکی در موقعیت های اجتماعی، بتوانید به مطالعه متون آکادمیک بیشتر و صحبت کردن درباره موضوعات عمیق تر بپردازید. به همین منظور لازم است که خود را با انواع ساختار های گرامری (دستور زبان) و کلمات و عبارت های مرتبط نیز آشنا کنید و از فرهنگ لغت خود بیشتر استفاده خواهید کرد.

یادگیری زبان ترکی در دوره های موثر آموزش زبان برای زبان آموزان تجربه ای بسیار ثمر بخش می باشد. زیرا از روش های بسیار کاربردی برای درک بهتر زبان ترکی استانبولی استفاده می شود و زبان آموزان این فرصت را دارند که کلیه سوال های خود را از معلم خود بپرسند و از تجربه و دانش آن ها بهره مند گردند.

اما یکی از ویژگی های یادگیری در دوره های آموزش زبان ترکی خوب در تهران این است که برای تمرینات خانه نیز به زبان آموزان برنامه بسیار موثری ارائه می شود تا در زمان های خارج از کلاس نیز زبان آموزان بتوانند به یادگیری و درک بهتر زبان ترکی بپردازند. یکی از کار های سرگرم کننده ای که می توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید که تاثیر بسیار خوبی در مهارت مکالمه و شنیداری شما خواهد داشت، گوش دادن به آهنگ ها زبان ترکی استانبولی است.

حروف صدا دار در زبان ترکی بسیار پر هارمونی هستند و گوش دادن به آهنگ های زبان ترکی موجب می شود که درک بهتری از میزان روان بودن زبان ترکی کسب کنید و قادر خواهید بود که کلمات و عبارت ها را بهتر متوجه شوید و تلفظ کنید. تقویت مهارت شنیداری موجب می شود که مهارت صحبت کردن شما به زبان ترکی نیز بهبود پیدا کند و به شکل واضح تر و صحیح تری صحبت کنید.

از جمله تمرینات دیگری که می توانید با انجام آن در منزل زبان ترکی استانبولی خود را تقویت کنید، خواندن کتاب های کودکان که به زبان ترکی نوشته شده است می باشد. کتاب های زبان ترکی کودک به این منظور طراحی شده اند که به زبان آموزان مبتدی کمک کنند تا خواندن را بیاموزند. در چنین کتاب هایی کلمات و عبارت های ساده استفاده شده است و خواندن و درک جمله ها آسان می باشد.

همچنین در بسیاری از کتاب های زبان ترکی استانبولی کودکان از تصاویر نیز استفاده شده است که موجب می شود درک بهتری از عبارت ها و داستان بدست آورید و کلمات را بهتر به خاطر بسپارید. با یادگیری زبان ترکی استانبولی در کلاس های زبان خوب، قادر خواهید بود که به طور پیوسته هر هفته نکات و مطالب جدیدی درباره زبان ترکی بیاموزید و بتوانید با انجام تمرینات مکالمه و تمرینات مرتبط با مهارت های خواندن، نوشتن و گوش دادن، سطح و توانایی خود را در استفاده از زبان ترکی افزایش دهید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش کلاس زبان زبان ترکی استانبولی کلاس خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی برگزار شد.
دراین مراسم نفرات برتر مسابقات زبان فارسی درسطح دانش آموزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دراین مسابقات که درسطح مدارس المهدی درمناطق مختلف لبنان برگزار شد هشت هزار دانش آموز شرکت کردند.
میزان مشارکت دانش آموزان لبنانی درمسابقات زبان فارسی امسال درمقایسه با سال گذشته دوبرابر بود.
در دور دوم این مسابقات هشتصد دانش آموز به المپیاد مرکزی راه یافتند.
هم اکنون زبان فارسی دربیست و یک مدرسه در مناطق بیروت، جنوب و شرق لبنان تدریس می‌شود.

 


--------
باصدا: مجتبی امانی - سفیرکشورمان درلبنان

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند