Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:55:57 GMT

یونیسف اطلاعات کاربران را لو داد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۸۸۰

یونیسف اطلاعات کاربران را لو داد

کارکنان سازمان یونیسف وابسته به سازمان ملل متحد که وظیفه کمک به میلیون‌ها کودک آواره و دچار سوء تغذیه را در جهان بر عهده دارند، اشتباهی عجیب مرتکب شده و در تابستان امسال اطلاعات شخصی ۸ هزار نفر را برای ۲۰ هزار آدرس ایمیل ارسال کردند.

در ایمیل‌های یادشده اسامی، آدرس‌های ایمیل، جنسیت و اطلاعات شغلی افراد عضو در یکی از پرتال‌های یونیسف درج شده بود که با این سازمان قراردادی کاری منعقد کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد دقیق افرادی که داده‌های خصوصی آنها بدین شیوه افشا شده ۸۲۵۳ نفر اعلام شده است.

یونیسف خطای انسانی را عامل افشای این اطلاعات اعلام کرده و بدون ارائه جزئیات بیشتر بابت این اشتباه عذرخواهی کرده و وعده داده که دیگر چنین خطاهایی در یونیسف روی ندهد. برآورد می‌شود که خسارت مالی ناشی از جرایم مختلف سایبری تا سال ۲۰۲۱ به رقم بی‌سابقه ۶ تریلیون دلار برسد./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت صمت و مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی کشوری مجوز عملیات اکتشافات و بهره برداری تعدادی از محدوده‌های اکتشافی و معدنی از طریق مزایده عمومی به دارندگان توان فنی و مالی لازم واگذار می‌شود.

عبدالحمید سرتیپی افزود: در مرحله نخست ۲۸۹ محدوده معدنی به مزایده عمومی گذاشته شده که متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات، دریافت اسناد و لیست موضوع مزایده به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

سرتیپی اظهارکرد: تمامی اطلاعات، مدارک، اسناد و لیست معادن قابل واگذاری از طریق مزایده در سایت سازمان نیز بارگذاری شده است که متقاضیان می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را علاوه بر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در سایت سازمان صمت آذربایجان‌غربی نیز مشاهده کنند، اما شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه تدارکات امکانپذیر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد