Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-30@04:13:09 GMT

قیمت ارز، دلار، طلا و سکه در بازار امروز دوشنبه ۹۸/۰۶/۲۵

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۸۸۴

خرداد؛ قیمت سکه و قیمت طلا در بازار روز دوشنبه بیست و پنجم شهریور نسبت به روز گذشته کاهش داشت و هر سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون تومان قیمت خورد.
بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون ۹۸۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۶ هزار ۷۵۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۰۳ دلار قیمت خورد.
قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی امروز ۹۸/۰۶/۲۵صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.
بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است.
۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.
این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.
برچسب ها: قیمت ارز

منبع: خرداد

کلیدواژه: قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عجیب خبرگزاری دولت رئیسی درباره بازار ارز؛ قیمت دلار به ۱۰۰ هزار تومان نخواهد رسید

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی ابراهیم رئیسی دولت را از روحانی تحویل گرفت، نرخ دلار حدود ۲۵ هزار تومان بود و حالا به حدود ۶۲ هزار تومان رسیده است.

با این حال خبرگزاری دولت در گزارشی ضمن مقایسه عملکرد دولت رئیسی با دولت روحانی درباره مدیریت بازارز ارز، مدعی کاهش ۳۰ درصدی رشد نرخ ارز در دولت سیزدهم شده است!

خبرگزاری ایرنا نوشته است: بررسی مدیریت بازار ارز در دولت سیزدهم بیانگر بهبود چشمگیر آن نسبت به دولت دوازدهم است.... در ۲ سال و نیم نخست دولت سیزدهم قیمت دلار در بازار غیررسمی ۲.۳ برابر شده و متوسط رشد ماهانه آن ۲.۸ درصد بوده است. متوسط رشد ماهانه قیمت دلار در دولت دوازدهم ۴ درصد بود که به معنای کاهش ۳۰ درصدی آهنگ رشد قیمت دلار در دولت سیزدهم است. در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم طی ۲ سال و نیم اخیر، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۲ به ۸۰ هزار تومان می‌رسید در حالی که در دولت سیزدهم کمتر از ۶۰ هزار تومان ثبت شد. همچنین در صورت تداوم روند رشد ۴ درصدی ماهانه نرخ ارز در دولت دوازدهم، قیمت دلار در اواسط سال ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار تومان عبور می‌کرد و در پایان سال ۱۴۰۳ به ۱۳۰ هزار تومان و در پایان سال ۱۴۰۴ به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسید. در حالی که با فرض تداوم روند رشد ۲.۸ درصدی ماهانه نرخ دلار در دولت سیزدهم، تا پایان این دولت هم قیمت دلار به ۱۰۰ هزار تومان نخواهد رسید.

در حالی که قیمت دلار به ۶۲ هزار تومان رسیده است، خبرگزاری ایرنا در این گزارش عجیب، مدعی شد: دامنه نوسان ماهانه قیمت دلار در دولت سیزدهم بسیار کمتر از دولت دوازدهم بوده است. در دولت گذشته در ماه‌های متعددی شاهد افزایش بیش از ۱۰ درصدی قیمت دلار بودیم حتی در ۵ ماه هم قیمت دلار بیش از ۲۰ درصد فقط در یک ماه افزایش یافت. بالاترین افزایش ماهانه قیمت دلار در دولت گذشته مربوط به مرداد ۱۳۹۷ با ۲۶ درصد بود. این در حالی است که در دولت سیزدهم بالاترین افزایش ماهانه قیمت دلار مربوط به اسفند ۱۴۰۱ با ۱۳ درصد است. به عبارتی بالاترین افزایش قیمت دلار در دولت سیزدهم تاکنون نصف رکورد دولت دوازدهم بوده است.

چون رویشان نمی‌شود که بگویند دلار را می‌خواهند به ۱۰۰هزار تومان برسانند به این صورت بیان شده است

عباس عبدی در واکنش به گزارش ایرنا نوشت:، چون رویشان نمی‌شود که بگویند دلار را می‌خواهند به ۱۰۰هزار تومان برسانند به این صورت بیان شده است.

دیگر خبرها

  • گزارش عجیب خبرگزاری دولت رئیسی درباره بازار ارز؛ قیمت دلار به ۱۰۰ هزار تومان نخواهد رسید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا به کانال جدید نزدیک شد
  • قیمت سکه و طلا بعد از تعطیلات به کدام سو می‌رود؟
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۲
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟