Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:41:02 GMT

رونمایی از مستند «این مرز بی نهایت» در حوزه هنری

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۲۹۹۴۱

رونمایی از مستند «این مرز بی نهایت» در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، احمد جان میرزایی درباره مستند «این مرز بی نهایت» که فردا ۲۶ شهریور در حوزه هنری رونمایی می شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از گذشته پر افتخار زبان فارسی و علل خاموشی آن در هند به عنوان یکی از عبرت های تاریخ یاد فرموده اند.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب با استناد به تهاجم فرهنگی غرب و شواهد موجود، از کم توجهی به زبان فارسی مکرر ابراز نگرانی فرموده و خواستار پاسداشت و گسترش زبان فارسی به عنوان زبان فرهنگ، دین، اخلاق و علم، نه فقط در ایران بلکه در همه جهان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه مستند «این مرز بی نهایت» تولید جدید شبکه مستند، جستجویی است در امتداد نگرانی ها و تاکیدهای رهبر فرزانه انقلاب.

«این مرز بی نهایت» با حضور مدیران شبکه مستند سه‌شنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۷ در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی می شود و ورود برای عموم آزاد خواهد بود.

کد خبر 4719753 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه مستند سیما مستندساز حوزه هنری تئاتر ایران فیلم سینمایی سریال ایرانی ماه محرم فیلم کوتاه کارگردان تئاتر عاشورا موسیقی ایرانی جایزه سینمایی سازمان صداوسیما نوفل لوشاتو ماه محرم و صفر جشنواره سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۲۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، صیانت از زبان و ادبیات فارسی به عنوان میراث فرهنگی و هویت ملی ایرانیان، ضمن اهمیت حفظ و پاسداشت، نیازمند نظارت، کنترل و بکارگیری صحیح است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • پاسداشت زبان فارسی، پاسداشت هویت ملی و فرهنگی ایرانیان + فیلم
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها