Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق دانشگاه سوره گفت: دانشگاه‌های دولتی در سال‌های اخیر از صندلی‌های خالی رنج برده اند، درحالیکه این دانشگاه سال گذشته مشکل صندلی خالی نداشت. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد روشن رییس سابق دانشگاه غیرانتفاعی سوره با اشاره به اقدامات خود در سال‌های اخیر اظهار داشت: ساماندهی تشکیلات نیروی انسانی برای تبدیل سوره به دانشگاه، تثبیت اعضای هیئت علمی، تعطیلی برخی مراکز بی‌کیفیت بدون اعتراض و تنش و توجه به اداره تخصصی امور از جمله اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سابق دانشگاه سوره با اشاره به اینکه اساتید در یک بازه زمانی نگران بودند دانشگاه تعطیل شود، اما امروز شاهد هستیم که این دانشگاه با یک روند مناسب و بالنده به جلو حرکت می‌کند، گفت: در قصه‌های مختلف سیاسی ما با فرزندان خود، پدرانه رفتار کردیم و این آزادی و امنیتی که به دانشجویان دادیم، باعث شد شاهد تنش جدی در دانشگاه نباشیم.

وی ادامه داد: دانشگاه سوره امکان داشتن هیئت ممیزه مستقل را نداشت و به همین علت، پیشنهادی به وزارت علوم دادیم که بر اساس آن، دانشگاه‌های صدا و سیما، سوره، شهید مطهری و علوم و قرآن، یک هیئت ممیزه مشترک تشکیل دهند که در بدو تشکیل این هیئت، چهار عضو از آن، از دانشگاه سوره بودند.

رئیس سابق دانشگاه سوره ضمن اشاره به اینکه این دانشگاه فاقد بسیج کارکنان و اساتید بود، گفت: خوشبختانه این نهاد در دانشگاه تشکیل و صرفاً به کار خود پرداخت و ما همیشه با آن‌ها همراه و همگام بودیم.

روشن هرم هیئت علمی این دانشگاه را قابل قبول توصیف کرد و افزود: این دانشگاه تاکنون قرارداد‌های متعددی با دانشگاه‌های داخلی از جمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی و الزهرا و همچنین با دانشگاه‌های خارجی مثل دانشگاه رُم و مسکو داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه سوره به عنوان یک دانشگاه معتبر شناخته می‌شود، گفت: دانشگاه‌های دولتی در سال‌های اخیر از صندلی‌های خالی رنج برده اند؛ درحالی‌که این دانشگاه سال گذشته مشکل صندلی خالی نداشت و امیدواریم امسال هم این مشکل را نداشته باشد.

رئیس سابق دانشگاه سوره ادامه داد: در سال ۸۵ این دانشگاه ۱۸۰۰ دانشجو داشته درحالی‌که امروز به ۴۵۰۰ دانشجو افزایش یافته که نسبت دانشجویان ارشد به کارشناسی، با استاندارد‌ها نیز سازگار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه سوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، فیروز قاسم‌زاده با اشاره به بارش‌های مناسب هفته‌های گذشته، میزان پرشدگی سدهای کشور تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ را ۶۱ درصد اعلام کرد و گفت: بارش‌ها نباید این تصور را ایجاد کند که نیاز آبی کشور برطرف شده و همچنان به مدیریت مصرف در سراسر کشور نیازمندیم.

وی با اشاره به بارش‌های خوب اواخر سال گذشته و روزهای ابتدایی سال جدید اظهار کرد: هر چند طی هفته‌های گذشته شاهد نزولات جوی به صورت برف و باران در برخی نقاط کشور از جمله تهران بودیم، اما همچنان میزان پرشدگی برخی از سدهای کشور پایین بوده و آب مورد نیاز مصارف به طور کامل تأمین نشده است.

قاسم‌زاده با تشریح آخرین وضعیت مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ گفت: ورودی‌ سدهای کشور در حال حاضر ۲۳.۶۱ میلیارد مترمکعب است که همچنان نسبت به سال آبی گذشته با کاهش ۱۱ درصدی روبرو است.

وی موجودی مخازن سدهای کشور را در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ با ۶۱ درصد پرشدگی، معادل ۳۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون مترمکعب خواند و افزود: در سال گذشته نیز در تاریخ مشابه، همین میزان آب در مخازن سدهای کشور وجود داشته است.

۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است

سخنگوی صنعت آب کشور، درصد پرشدگی سدهای تأمین کننده آب شرب پایتخت را ۲۰ درصد خواند و بیان کرد: حجم مخازن سدهای تهران تا ۲۸ فروردین با کاهش ۱۱ درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده است که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

وی گفت: مجموع ۱۳ سد مهم حوضه آبریز دریاچه ارومیه نیز حدود ۷۳ درصد پرشدگی دارد که نسبت به سال آبی گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

کاهش ۱۵درصدی بارش‌های ایران نسبت به سال‌های نرمال

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: براساس شبکه باران‌سنجی مبنای وزارت نیرو، بارندگی کشور نسبت به میانگین دوره‌ مشابه درازمدت ۱۵ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته ۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد

سد بزرگ کجکی سر ریز کرد + فیلم | بیش از یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون متر مکعب آب پشت سد جمع شد | هامون پر آب می‌شود؟

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش بارش کشور نسبت به شرایط نرمال، نباید بارش‌های اخیر این تصور را ایجاد کند که نیاز آبی کشور برطرف شده و مدیریت مصرف ضرورتی ندارد بلکه هموطنان عزیز در کشورِ خشک و نیمه خشک ایران، همواره باید توجه ویژه‌ای به مدیریت مصرف آب داشته باشند.

کد خبر 845094 برچسب‌ها وزارت نیرو خبر مهم باران تهران سد

دیگر خبرها

  • اصغر فرهادی بخشی از هنر انقلاب است/ هنری که نگاه اصلاحی دارد
  • ۵۰ میلیارد تومان تنها جریمه خانه‌های لوکس و خالی طی ۱۱ ماه گذشته 
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • ۷۵ درصد از حجم مخازن سدهای خراسان شمالی خالی است
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم