Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@18:00:22 GMT

کارگران معترض هپکو اراک خط راه‌آهن را بستند

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۳۰۱۳۰

کارگران معترض هپکو اراک خط راه‌آهن را بستند

  جمعی از کارگران معترض شرکت هپکوی اراک روز دوشنبه مسیر ریل راه‌آهن شمال - جنوب را بستند.

به گزارش ایرنا، این کارگران خواستار تعیین تکلیف حقوق و مزایای معوقه و سهامداری عمده این واحد صنعتی هستند و از مسئولان درخواست دارند تا مطالبات صنفی آنان پیگیری شود.

کارگران در زیر پل شهید بختیاری بر روی محدوده ریل راه‌آهن ایستاده اند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارگران به ایرنا گفت: در ماه‌های گذشته صحبت هایی در خصوص تعیین تکلیف معوقات کارگران و سرنوشت سهامداری عمده هپکو مطرح شده که کارگران خواستار پیگیری آن هستند.

اجرایی شدن قرارداد سال‌ گذشته وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی از دیگر خواسته‌های کارگران هپکو است.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین‌آلات راه‌سازی در اراک تاسیس شد و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

این شرکت ۲۵ نوع ماشین‌آلات راهسازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به‌ بخش خصوصی واگذار شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هپکو راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین‌آلات راهداری با اعتبار یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن سپاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین‌آلات راهداری مجهز نیاز دارد و بر این اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ یک‌هزار و 320 میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین‌آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.  

وی گفت: از محل اعتبارات سال 1402 برنامه‌ریزی برای بازسازی 14 دستگاه ماشین‌آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه‌اندازی سایر ماشین‌آلات با اعتبار 306 میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین‌آلات راهداری در مرحله أخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و 88 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین‌آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور  45 هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده‌اند.  

سپاهی بیان کرد: برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی جمعاً 192 میلیارد ریال هزینه شده است. تمامی ماشین‌آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای هستند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد