Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مصاحبه های جالب و خواندنی ستاره های دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، هر چند بکام به جذب مسی علاقه نشان داده ولی هنوز هیچ مذاکرۀ رسمی بین دوطرف صورت نگرفته است. در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده بود که بکام برای جذب مسی، وارد عمل شده است تا این بازیکن را برای تیمش، اینتر میامی خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گل این موضوع را تکذیب کرده است. در گزارش رسانه ها آمده بود که دیوید بکام نماینده ای را به لندن فرستاده تا با پدر مسی در این شهر ملاقاتی داشته باشد و از شرایط برای جذب وی آگاه شود. حتی عنوان شده بود که اینتر میامی حاضر است به صورت قرضی هم از مسی بهره ببرد. همچون اتفاقی که در دوران حضور بکام در لس آنجلس گلکسی رقم خورد و او چند بار به صورت قرضی در تیم‌های اروپایی توپ زد. اما گل این موضوع را رد کرده است و مدعی است که هیچ مذاکره رسمی بین دو طرف صورت نگرفته است. این صحبت ها در حالی داغ شده است که اخیراً بندی در قرارداد مسی فاش شده است که نشان می دهد او می تواند در پایان هر فصل که بخواهد بارسلونا را ترک کند.

ثبات، گمشده بایرن
- روز شنبه بایرن مونیخ در یک دیدار حساس برابر لایپزیگ به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. لواندوفسکی برای باواریایی ها و امیل فورسبرگ برای لایپزیگ گلزنی کردند. به نقل از سایت گل، کواچ گفت: "باید بهتر از این‌ها از موقعیت های خود استفاده کنیم. در آخر، نتیجه برای من اذیت کننده بود. ما شانس های گلزنی بیشتری داشتیم، بهتر بازی کردیم، اما نتوانستیم به 3 امتیاز دست پیدا کنیم. در نیمه اول عملکرد بی نظیری داشتیم و بعد از آن خودمان را به دردسر انداختیم."

وندا و ماجرای رفتن ایکاردی به پاری سن ژرمن
- مائورو ایکاردی که از نیم فصل دوم فصل گذشته با سران باشگاه اینتر به مشکل خورده بود و هفته ها از میادین به دور ماند، در نهایت تصمیم گرفت این باشگاه را به مقصد پی اس جی ترک کند. ایکاردی از اردوی پیش فصل اینتر هم کنار گذاشته شده بود و آنتونیو کونته سرمربی جدید اینتر اعتقادی به او نداشت. در نهایت او از میان پیشنهادات متعددی که داشت، پی اس جی را انتخاب کرد. او شنبه شب اولین بازی خود برای پاریسی ها را انجام داد و دقایقی در نیمه دوم برابر استراسبورگ به میدان رفت. وندا همسر و مدیر برنامه های ایکاردی در برنامه شب گذشته تیکی تاکا و در مورد دلیل قبول پیشنهاد پاری سن ژرمن گفت:« این فرصتی بود که نمی شد از دستش داد. مائورو نمی خواست شانس پیوستن به پی اس جی را از دست بدهد؛ ضمن اینکه فرزندان مان نیز از این انتخاب خوشحال بودند. ما باشگاهی بزرگ را انتخاب کردیم که کمتر بازیکن بزرگی می تواند پیشنهادش را رد کند. قبلا هم گفته بودم که از میان پیشنهاداتی که برای مائورو رسیده بود، پیشنهاد پی اس جی از لحاظ منطقی برای من بدترین بود ولی برای مائورو قضیه فرق می کرد. او مشتاق بازی برای پی اس جی بود.» وندا ادامه داد:« پاریس شهر فوق العاده ای است و حالا من هم خوشحالم. اولین بازی مائورو هم جالب بود. نیمار یک گل استثنایی زد و بازی بسیار خوبی بود. هواداران پی اس جی از دقیقه یک تا 90 تیم شان را تشویق کردند و از مائورو هم استقبال بسیار خوبی شد. شنیدن نام او با زبان و لهجه فرانسوی هیجان انگیز بود. آنجا ما یک گروه از دوستان هستیم که باهم به یک رستوران ایتالیایی می رویم.»

اشکهای یک قاتل
- کریستیانو رونالدو که مصاحبه مفصلی با پیرس مورگان مجری معروف بریتانیایی انجام داده در بخشی از این مصاحبه پس از تماشای کلیپی از پدرش احساساتی شده و اشک می ریزد. پدر رونالدو در سن 52 سالگی و در حالی که این بازیکن تازه به منچستریونایتد پیوسته بود درگذشت. رونالدو پس از دیدن این کلیپ در حالی که احساساتی شده بود و اشک می ریخت گفت:«هیچ وقت این کلیپ را ندیده بودم. باورنکردنی است. انتظار نداشتم که اینگونه احساساتی شوم. نمی دانم این کلیپ را از کجا پیدا کردید. باید آن را به خانواده ام نشان دهم. حقیقت این است که من پدرم را خیلی نمی شناسم. ما هیچ وقت با هم مکالمه جدی نداشتیم. او از مادرم جدا شده بود و در سن پایین درگذشت و نتوانست موفقیت های مرا ببیند.»

من بهترینم
- زلاتان ابراهیموویچ پس از هت‌تریکی که در جریان پیروزی 7-2 تیم لس آنجلس گلکسی انجام داد و توانست با 26 گل زده رکورد گلزنی در یک فصل لیگ آمریکا را بشکند از خودش به عنوان بهترین بازیکن تاریخ این لیگ نام برد. زلاتان به نقل از espn گفته:«من فکر می کنم که بهترین بازیکن تاریخ لیگ آمریکا هستم. اصلا هم شوخی نمی کنم. از همان روز اول گفتم که برای تعطیلات به اینجا نیامده ام. به اینجا آمدم تا خودم را نشان دهم و آمریکا ببیند فوتبال به چه معنا است. فکر می کنم در این دو سال کارهای شگفت انگیزی انجام دادم. باید از نظر بدنی آماده بمانم و با گلزنی به تیمم کمک کنم.»

هر پست، یک توپ طلا
- ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، ویرجیل فن دایک را شایسته کسب توپ طلا می‌داند ولی می‌گوید اهدا کردن این جایزه فقط به یک نفر دشوار است. به گزارش سایت گل، کاسیاس که در حال ریکاوری از یک حمله قلبی در فصل گذشته است، روز یکشنبه از طریق حساب توییتر خود به برخی از سوالات دنبال کنندگانش جواب داد. این مرد 38 ساله در خصوص مدافع هلندی لیورپول گفت: از دید من بهترین مدافع فصل گذشته بود. تحلیل کردن سوال‌ها در مورد توپ طلا دشوار است؛ منظورم کسی است که لیاقت کسب این عنوان را دارد. باید جایزه‌ای برای هر پست در نظر گرفته شود: بهترین دروازه‌بان، مدافع، هافبک و مهاجم.
زمانی که از او سوال شد بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان کیست، پاسخ داد: این سوال خیلی مهمی است اگر قرار باشد یک نفر را انتخاب کنم، می‌گویم (یان) اوبلاک.  
وی در مورد کپا آریزابالاگا و رقابت در خط دروازه تیم ملی اسپانیا افزود: به نظرم تیم ملی از نظر دروازه‌بانی در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. علاوه بر سه دروازه‌بانی که به طور مستمر به تیم ملی دعوت می‌شوند، نفرات دیگری هم هستند که تلاش می‌کنند تا به تیم ملی برگردند. سرمربی کسی است که باید تصمیم گیری کند. برقراری رقابت چیز خوبی است. در این صورت همه برنده خواهیم شد.  
کاسیاس نمی‌داند آیا باز فوتبال بازی خواهد کرد یا به رئال مادرید باز خواهد گشت. حالا مرحله جدیدی را در روند ریکاوری‌ام آغاز کرده‌ام. بگذارید بگویم که باید چیز بیشتری از قلبم انتظار داشته باشم. البته آهسته آهسته؛ عجله‌ای در کار نیست. و در مورد سوال دوم (بازگشت به مادرید) باید بگویم بسیار مفتخرم که آن پیراهن را برای 25 سال بر تن داشتم.

سرت را پایین بنداز تراشتگن!
- ینس لمن، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان در خصوص ماجرای پیرامون نویر-تراشتگن و این که کدام یک از آن‌ها بهتر است، واکنش نشان داد. لمن در مصاحبه با اسکای آلمان در خصوص مقایسه این دو گفت: مانوئل نویر بهتر است. او دروازه‌بانی کامل است و تمام کیفیت‌ها را دارد. اگر من 4-0 برابر لیورپول شکست بخورم، آن‌گاه ادعایی نخواهم داشت. من در 27 سالگی به تیم ملی رسیدم و تراشتگن هنوز فرصت دارد. الکساندر نوبل؟ اگر من جای او بودم، تا وقتی که مانوئل نویر در بایرن مونیخ باشد به این تیم نمی‌رفتم و در شالکه می‌ماندم. او همچنین می‌تواند به یک تیم خارجی خوب برود. نوبل به خاطر جثه‌اش، به درد تیم‌های لیگ برتر انگلیس می‌خورد.
صحبت‌های لمن در خصوص تراشتگن در حالی است که مانوئل نویر نیز در آلیانز آرنا، سه گل از لیورپول دریافت کرد و برند لنو، دیگر دروازه بان تیم ملی آلمان در سه بازی برابر لیورپول، نه گل خورده است.

میلان و مشکلات پنهان
- در بازی هلاس ورونا-میلان، شاگردان جامپائولو به زحمت افتادند اما در نهایت پیروز شدند تا در پایان هفته سوم به شش امتیاز برسند. مارکو جامپائولو در پایان بازی به خبرنگاران اسکای اسپورت ایتالیا، گفت: تیم کم کم در حال پیدا کردن تعادل است. می دانم نقاط قوت و ضعفی داریم اما سعی می کنم شخصا بازیکنان و تیم را به جلو برانم. هیچکس بی عیب و نقص نیست. امروز از تلاش تیم راضی بودم. اشتباهات ممکن است رخ دهند. در نیمه دوم خوب بازی کردیم. گل زدن به تیمی که با 10 نفر در یک سوم زمین دفاع می کند، سخت است. ورونا از جان و دل دفاعی بازی کرد و ما تیمی بودیم که حمله می کردیم. اصلا کامل و بی نقص نبودیم و کلی کار باید انجام دهیم تا بهتر شویم. به هرحال پیروزی به ما کمک می کند.  دربی دلامادونینا با اینتری که صدرنشین است. قرار نیست مشکلات تیم را پنهان کنیم. بسیار هم خوب می دانم که نیاز به پیشرفت و بهتر شدن داریم. مشکلاتی داریم که باید با آن ها روبرو شویم. نمی خواهم هر هفته فی البداهه بازی کنیم. می خواهم روی پایه هایی که در حال ساختنش هستیم کار کنیم و این را به تضمینی برای پیروزی های آینده تبدیل کنیم. کلی بازیکنان با مهارت های فردی بالا دارم که باید آن ها را به عنوان بخشی از یک تیم، آماده بازی کنم. وقتی حریف چنین دفاع می کند، باید توپ را دائم از این طرف به آن طرف به حرکت دربیاورید، آن ها را خسته کنید و فضا بسازید. همه بازی ها سخت هستند و باید امتیاز جمع کنید. Var آن شک و شبهات گذشته را رفع کرده است. قبلا برخی باشگاه های باپرستیژ سود می بردند و حالا همه چیز برابر است.   

زبان آلمانی لعنتی
- فیلیپه کوتینیو، هافبک 27 ساله برزیلی که در این تابستان از بارسلونا راهی بایرن مونیخ شد، در مصاحبه با اسکای آلمان در خصوص ماه اول حضورش در جمع باواریایی‌ها گفت: در اولین روزهای حضورم در مونیخ، تمام امکانات باشگاه را به من نشان دادند. با هم‌تیمی‌ها و کادرفنی دیدار داشتم. هرروز در این‌جا حس بهتری دارم و خیلی خوشحالم. تیاگو برزیلی [الاصل] است و با من به زبان پرتغالی صحبت می‌کند. او در روزهای اول حضورم در مونیخ خیلی به من کمک کرد، مخصوصا از نظر ارتباط با بقیه. آلمانیِ لعنتی خیلی سخت است اما تصمیم گرفته‌ام کمی یاد بگیرم. چند تن از کارکنان باشگاه نیز پرتغالی حرف می‌زنند و کار برایم کمی راحت‌تر شده است. هواداران استقبال خیلی گرمی از من کردند و این عالی است که هرروز میزان زیادی از انرژی مثبت را از نزدیک حس کنید. در روز اول حضورم، پیراهن‌های زیادی را امضا کردم و امیدوارم کسی را فراموش نکرده باشم. این جا برایم محیطی صمیمی و آشناست.

آرزوی درخشش بین ستارگان
- لورنتزو اینسینیه در مصاحبه جدیدش از بازی با لیورپول، بهترین گل خود، تمدید قرارداد با ناپولی و قهرمانی در اسکودتو حرف زد. این بازیکن که حالا یکی از رهبران ناپولی محسوب می‌شود، در مصاحبه با Il Mattino گفته است: می‌خواهم عملکرد بسیار خوبی مقابل لیورپول داشته باشم، هر چند که مهم‌ترین مسئله کسب پیروزی است. باید تا جای ممکن در لیگ قهرمانان پیشروی کنیم. امیدوارم به فینال آن‌ رقابت‌ها راه پیدا کنیم و بتوانیم قهرمان شویم. بهترین گلی که زده‌ام؟ اولین گلم در لیگ قهرمانان که ضربه آزادی در سن پائولو مقابل دورتموندِ یورگن کلوپ بود.  
مهم‌ترین چیز این است که آرام و خونسردم. همیشه خواستار ماندن در اینجا بودم و هرگز به جدایی از ناپولی فکر نکردم. (مینو) رایولا را به خاطر جدایی از باشگاه به عنوان مدیر برنامه‌ام انتخاب نکردم بلکه همیشه خواستار ارائه بهترین عملکرد برای این پیراهن بوده‌ام. اسکودتو؟ باشگاه خریدهای درستی انجام داد. ما تیم خیلی خوبی در اختیار داریم و لایق کسب یک جام هستیم.  
ناپولی پس از گذشته سه هفته از رقابت‌های سری آ، شش امتیازی است. آن‌ها سه شنبه این هفته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از لیورپول میزبانی می‌کنند.  

نگران نیستم، کم کم بهتر می شویم
- مارکوس رشفورد می‌گوید اعضای باشگاه منچستریونایتد اصلا نگران آینده نیستند زیرا تیم با بازگشت مهره‌های مصدوم خود، قوی‌تر از قبل به راهش ادامه خواهد داد. به گزارش سایت گل، این مهاجم که زننده تک گل منچستریونایتد مقابل لسترسیتی بود، در خصوص تکنیک خود برای شکست دادن کاسپر اشمایکل از روی نقطه پنالتی توضیح داد: حرف‌های زیادی در مورد ضربات پنالتی زده شد ولی باید آن‌ها را فراموش کرده و به اصول کار رجوع کرد. رسیدن به تیم اصلی یعنی همین: ساده کار کردن و سختکوشی. تنها تلاش می‌کنم به دروازه‌بان نگاه کنم، مخصوصا دروازه‌بانی مثل او (اشمایکل) زیرا پرش‌های خوبی دارد و دوست دارد زود شیرجه بزند. اگر ضربه محکمی به گوشه دروازه نزنید، آنگاه شانس مهار توپ را دارد. اما در هر حال گلزنی حس و حال خوبی داشت.
او اضافه کرد: (بعد از تعطیلات ملی) آماده سازی تیم برای سرمربی و دستیارانش خیلی سخت‌تر است. اما پس از بازی با ساوتهمپتون باید از تعطیلات به نحو مثبتی استفاده می‌کردیم. باور داشتیم که باید برنده آن بازی می‌شدیم و بنابراین تعطیلات به سود ما شد چون پس از مدتی دوری از مسابقات باشگاهی و تمرکز روی تیم ملی، با ذهنی سرحال‌تر برگشتیم. در نتیجه به نظرم خونسردی بیشتری داشتیم و درون زمین حس می‌کردیم که برنده بازی خواهیم شد. ما از ابتدای فصل خوب بازی کرده‌ایم. مقابل لستر به آن اندازه خوب نبودیم ولی توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. فوتبال جالب است و گاها چنین مواردی هم پیش می‌آید. این سه امتیاز نه تنها به خاطر جایگاه تیم در جدول بلکه برای روحیه تیمی هم خیلی ارزشمند است.  
در آستانه بازی پنجشنبه شب مقابل آستانه قزاقزستان در رقابت‌های لیگ اروپا، رشفورد صحبت‌هایش را این گونه به پایان رساند: بزرگ‌ترین ترکیب را در اختیار نداریم و ضمنا چندین بازیکن مهم تیم هم مصدوم هستند ولی شجاعت و قدرت لازم برای نتیجه گرفتن را داشتیم. اصلا نگران نیستیم چون بازیکنان مصدوم تیم در راه بازگشت هستند و جوانانی هم روی نیمکت داریم که منتظر فرصتی برای نشان دادن خود هستند. وقتی این فرصت نصیب‌شان شود، مفید واقع خواهند شد. در شرایط خوبی قرار داریم.  

به زودی برمی گردیم
- کوین دی بروین با وجود شکست منچسترسیتی برابر نوریچ سیتی نسبت به آینده تیمش در لیگ برتر امیدوار است. سیتیزن ها در هفته پنجم لیگ برتر برابر نوریچ سیتی شکست خوردند. با توجه به برد لیورپول برابر نیوکاسل، اختلاف فاصله دو تیم به 5 امتیاز افزایش یافت. به نقل از دیلی میرر، دی بروین در این خصوص گفت: فصل گذشته هفت امتیاز از لیورپول عقب بودیم ولی در نهایت قهرمان شدیم. قطعا هدف ما پیروزی در همه مسابقات است ولی کاری سختی خواهد بود. باید به دیگر تیم ها نیز احترام گذاشت به خصوص زمانی که خوب کار می کنند. به هر حال کارمان در هفت ماه آینده مانند فصل پیش سخت خواهد بود. این رقابت پایان نمی یابد. وظیفه ما مشخص و دشوار است ولی باید کار خود را انجام دهیم. ما فصل گذشته در 38 مسابقه فقط 4 شکست داشتیم و این رکوردی خوبی بود. بنابراین در این فصل نیز می توانیم امتیازی مشابه فصل گذشته کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ینس لمن تراشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان

به گزارش همشهری آنلاین سرانجام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رای نهایی‌اش را درباره کریستیانو رونالدو اعلام کرد. طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو دو بازی‌ از همراهی النصر محروم و ۲۰ هزار ریال سعودی هم جریمه شد.

هنوز باشگاه النصر و کریستیانو رونالدو واکنشی به این رای نداشته‌اند. البته پیش از این باشگاه النصر اعلام کرد که کریستیانو رونالدو مرتکب کار اشتباهی نشده است.

رونالدو در دیدار برابر الهلال با علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال درگیر و از بازی اخراج شد. الهلال در آن بازی توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت قهرمان سوپرجام شد.

کد خبر 845025 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • پاریس، بارسلونا را با دمبله و امباپه آتش زد؛ انتقام سخت و کامبکی!/ دبل حذف اسپانیایی‌ها با باخت اتلتیکو در دورتموند
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد