Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی ایرنا،  مدیرعامل جمعیت  هلال احمر استان کرمان روز دوشنبه در ابتدای این نشست گفت :  هلال احمر به عنوان بزرگترین و باتجربه ترین سازمان مردم نهاد بین المللی خوشبختانه توانسته اعتماد عمومی مردم را به دست آورد.

رضا فلاح افزود:  این جمعیت با تکیه بر مستقل و بی طرف و عام المنفعه بودن در ابعاد مختلف امداد و نجات، جوانان و داوطلبان، اوقات فراغت و کمک در رفع آسیب های اجتماعی، سبک و مهارتهای زندگی، مراکز درمانی و خدمات توانبخشی ویژه معلولان و جانبازان و سایر موضوعاتی که ضرورت داشته باشد، فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با اشاره به اصل برائت مشرکین در حج گفت : ضرورت دارد تا این باشگاه با تکیه بر انتشار اخبار درست و صراحت در نوشتار تلاش کند که مصلحت کشور را رسانه در نظر بگیرد.
هادی سلطانی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان در این مجمع عمومی گفت : خوشبختانه قریب ۳۰۰ نفر از استان کرمان تاکنون در سامانه جمعیت هلال احمر ایران در این باشگاه عضو شده اند و این روند همچنان برای نام نویسی و همکاری ادامه دارد.  
این گزارش حاکیست، در اولین مجمع عمومی باشگاه خبرنگاران هلال احمر استان کرمان بهزاد عارف، فاطمه پاک سرشت، حسین شهابی، علیرضا بیدرانی، احمد سریزدی، الهام حسینعلی پور، حسین نامجو، محمد سام نژاد، زهرا دهقان زاده، هوشنگ غنی زاده و مینا موسی نژاد به عنوان شورای مرکزی مجمع استان کرمان انتخاب شدند.

۵۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول

آخرین جزئیات زلزله سالند دزفول از سوی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دزفول تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر سالند در استان خوزستان را لرزاند.

این زمین‌لرزه امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ ساعت ۱۲:۲۸ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

طول جغرافیایی این زمین‌لرزه ۴۸.۸۶ شرقی و عرض آن ۳۲.۵۸ درجه شمالی بوده است.

مصطفی طحان، رئیس جمعیت هلال احمر دزفول با بیان اینکه به محض وقوع زلزله تیم‌های عملیاتی و ارزیابی به محل اعزام شدند، گفت: تاکنون گزارش مبنی بر خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.

کد خبر 739323

دیگر خبرها

  • دولت برای کاهش تلفات جاده ای طرح ۲ فوریتی ارائه دهد
  • نبود داروخانه هلال احمر، معضلی بزرگ در جنوب کرمان
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • آخرین جزئیات از زلزله سالند دزفول
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان