Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در استان کرمان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است. ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سهراب روستایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها هفتم و هشتم شهریورماه در پایگاه‌ها و میدان‌های اصلی شهر، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد اظهار داشت: مرحله دوم این جشن دهم مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شعار جشن عاطفه‌های امسال «با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم» است، گفت: امسال بیش از هزار و 300 پایگاه در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

20 هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد کرمان قرار دارند19 هزار کودک زیر 6 سال کمیته امداد کرمان سوءتغذیه دارندتفاهم‌نامه صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد کرمان امضا شد

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته 980 میلیون تومان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در استان کرمان جمع‌آوری شد افزود: این میزان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها امسال به یک میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش‌ یافته که 18 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌های امسال نیز با حضور پرشور دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در سطح مدارس سراسر استان برگزار شود عنوان کرد: 200 هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان کرمان توزیع شده است.

روستایی بیان کرد: این پاکت‌ها مهرماه امسال و هم‌زمان با بازگشایی مدارس و قبل از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان استان کرمان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 20 هزار دانش‌آموز و 4 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان است گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت خوب مردم استان در جشن عاطفه‌ها کمک‌های خوبی به این دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان آمده است:

از امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباد‌های لحظه‌ای در استان خواهیم بود. 

عمده فعالیت این سامانه روز‌های سه‌شنبه تا پنج شنبه و در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی استان خواهد بود. 

با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

با توجه به احتمال رخداد تگرگ در استان؛ فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی را اتخاذ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد