Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، یک مقام نظامی یمنی در یک گفت‌و‌گوی تلویزیونی گفت که هدف قرار دادن چاههای نفتی در عمق خاک عربستان، همزمان پیام قوی برای امارات نیز در پی دارد.

او در گفت‌و‌گو یا شبکه المیادین، به دولت امارات هشدار داد که شرکت‌های نفتی و غیر نفتی این کشور جزو اهداف آتی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام نظامی در ادامه از ابوظبی خواست تا به طور رسمی از یمن خارج شود و دست از «جنایت» علیه مردم این کشور بردارد.

او با صوری دانستن عقب‌نشینی امارات از برخی محورها در یمن، تأکید کرد: «این عقب‌نشینی ظاهری مانع هدف قرار دادن شرکت‌های نفتی امارات نمی‌شود و این حمله در چارچوب حق مشروع برای توقف تجاوزگری و جنایت در یمن خواهد بود.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳۹۶ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان

ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۳۹۶ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان صورت گرفته که نتایج بازدیدهای نظارتی ۲۳۰ بازدید عادی، ۱۱۱ مورد تشویق، ۵۰ مورد تذکر و ۵ مورد اخطار کتبی بوده است.

ولی جهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه تا پایان روز ششم فروردین ۹۸۳ هزار و ۲۷ خودرو از مبادی‌های ورودی وارد گیلان و ۷۵۴ هزار و ۶۹۳ خودرو هم از استان خارج شده که آمار ورود خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹.۴۷ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۵۳۸ مسافر و گردشگر به استان وارد شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۹۳ درصد کاهش داشته است، افزود: این تعداد مسافر از ابتدای طرح نوروزی و از طریق زمینی و هوایی وارد گیلان شدند؛ در این بازه زمانی ۳ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۴۸۰ نفر مسافر از استان خارج شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ثبت اقامت ۶ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۲۳۸  نفر شب در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش‌های آماری ۷۶.۲۷ درصد تخت‌های تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی گیلان توسط گردشگران اشغال شده است.

جهانی از حضور ۳۱۳ گردشگر خارجی به گیلان از آغاز طرح نوروزی خبر داد و افزود: گردشگران خارجی حاضر در گیلان دارای ملیت آذربایجان، روسیه، فرانسه، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، مصری، چینی، عراقی و اوکراینی هستند  که دارای افزایش ۳.۹۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی با اشاره به اینکه اماکن گردشگری و اقامتی تحت نظارت بازرسین قرار دارند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۳۹۶ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان صورت گرفته که نتایج بازدیدهای نظارتی ۲۳۰ بازدید عادی، ۱۱۱ مورد تشویق، ۵۰ مورد تذکر و ۵ مورد اخطار کتبی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت: بر اساس داده‌های آماری ۴۱۹ هزار و ۷۰۳ نفر از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری گیلان بازدید کردند که دارای کاهش ۴.۰۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته می باشد.

جهانی ادامه داد: شهرستان های رشت، رودسر، لاهیجان، آستارا و بندرانزلی بیشترین گردشگران نوروزی را داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ ها شد
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ها شد
  • مقام سازمان ملل: تحمیل قحطی در غزه، جنایت جنگی است
  • روند جمع‌آوری گازهای مشعل در ۱۴۰۳ شتاب می‌گیرد/ بهره‌برداری از ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ در آینده‌ای نزدیک
  • تعرفه برق تأسیسات گردشگری تعیین شد
  • انجام ۳۹۶ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها علیه کشتی‌ها وناوهای آمریکا و انگلیس
  • تأسیسات برق‌رسانی استان بوشهر خسارت دید
  • بزرگترین شرکت خدمات میدان نفتی جهان از روسیه خارج نمی‌شود