Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان را در خط مقدم تصمیم‌سازی برای آموزش‌و‌پرورش دانست و تاکید کرد در برنامه‌ریزی‌های آینده باید از ظرفیت سایر وزارت‌خانه به ویژه وزارت علوم برای تقویت دانشگاه فرهنگیان استفاده کرد.

 محسن حاجی میرزایی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در پاسخ به پیام جمعی از استادان دانشگاه فرهنگیان مبنی بر حمایت از او و انتظار برای حمایت ویژه وزیر از تربیت معلم کشور در برنامه‌های آینده، نوشت: «در حال حاضر بخشی مهمی از نخبگان حوزه تعلیم و تربیت کشور در دانشگاه فرهنگیان حضور دارند، این دانشگاه در خط مقدم تصمیم‌سازی برای آموزش و پرورش قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه‌ریزی‌های آینده باید این دانشگاه تقویت شود و برای این مهم باید از ظرفیت سایر وزارتخانه‌ها از جمله وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری استفاده شود.»/پانا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان

علی خسروی اظهار کرد: قرارگاه مشترک هفته معلم با همکاری بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان تشکیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: در فضای جنگ نرم و سخت کنونی همکاری بسیج در حوزه آموزش پرورش را در پیشبرد اهداف انقلاب امری لازم و ضروری است
مسئول بسیج فرهنگیان لرستان، برنامه‌های بسیج رو به عنوان دغدغه‌های آموزش و پرورش دانست و بر حل موانع جهت پیشبرد اهداف تاکید کرد.
خسروی، حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جلسه بزرگداشت و تجلیل از مقام شامخ معلم را هز جمله برنامه‌های هماهنگ شده در جهت اجرا به مناسبت هفته معلم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید