Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی فروغی (مدیر شبکه سه) در تشریح برنامه‌های آتی این شبکه گفت: افزایش مخاطبان شبکه۳ به ۶۲.۳ درصد در آخرین نظرسنجی‌های سازمان، نشان از اعتماد بیش از پیش مردم دارد و این اقبال کار ما را سخت‌تر کرده است. همه همکاران ما در شبکه در حال تلاش هستند تا با طراحی برنامه‌های جدید و جذاب روند رو به رشد مخاطب را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نیمه دوم سال برنامه‌ها و سریال‌های خوبی برای مخاطبان شبکه طراحی شده ادامه داد: پس از استقبال بی‌نظیر مخاطبان از برنامه عصر جدید، در حال طراحی و تامین مقدمات عصر جدید۲ هستیم و در تلاشیم تا ان‌شالله این برنامه به زمستان امسال برسد. طبعا بعد از نهایی شدن، جزئیات دیگر این برنامه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

فروغی با بیان اینکه در حوزه فیلم و سریال کارهای خوبی در شبکه برنامه‌ریزی شده گفت: پخش مجموعه ستایش۳ آغاز شده و رنگ و لعاب جدیدی به آنتن شبکه۳ داده است.

وی افزود: مجموعه فوق لیسانسه‌ها در مرحله تصویربرداری است و نگارش بانوی عمارت۲ نیز رو به پایان است. ضمن اینکه سریال طنز ۹۰ شبی جدیدی با کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان نیز در درستور کار قرار دارد.

فروغی در ادامه درباره برنامه‌های دیگر شبکه نیز گفت: برای فصل جدید ستاره‌ساز حدود ۳۰۰ هزار نفر متقاضی شرکت در برنامه ثبت نام کرده‌اند که استقبال کم نظیری است و درحال بررسی، داوری و طراحی‌های فصل دوم این برنامه و رفع موانع مالی آن هستیم.

رییس شبکه سوم سیما در ادامه گفت: یکی از خلأ‌های شبکه پرداختن به موضوع رونق تولید به عنوان یکی از مسائل مهم کشور بود. چراکه می‌خواستیم برنامه‌ای طراحی شود که متناسب با مخاطبان شبکه باشد.

وی افزود: ثمره تلاش چند ماهه همکاران ما در شبکه، برنامه‌ای سرگرم‌کننده و مبتنی بر کشف استعدادهای حوزه تولید است که به زودی از شبکه پخش خواهد شد.

فروغی در ادامه با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم تا مسائل و نیازهای فکری مخاطب شبکه۳ را بشناسیم و به آن پاسخ دهیم، گفت: از همکارانم در برنامه بدون توقف خواسته‌ام صریح و عالمانه به شبهات جوانان در حوزه مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بپردازند و بازخورد‌‌های ما از مردم نیز نشان می‌دهد این نوع پرداختن به مسائل، استقبال قابل توجهی میان مردم داشته است.

فروغی با بیان اینکه در حال بررسی مقدمات برنامه جدید آقای رشیدپور هستیم، نیز گفت: ۲-۳ برنامه جدید سرگرمی در حال تولید است که به زودی جزئیات بیشتری از آنها اعلام می‌شود.

رییس شبکه۳ در پایان افزود: با توجه به فصل پرشور رقابت‌های ورزشی که در آن قرار داریم و بازی‌های فوتبال لیگ برتر،  مسابقات والیبال و از سوی دیگر مسابقات کشتی و تکواندو در حال برگزاری بوده، شبکه۳ به‌صورت ویژه به پوشش این مسابقات پرداخته و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رشد کشتی لیگ برتر شبکه سوم سیما استقبال مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی

با توجه به شعار سال مبنی بر رشد تولید با مشارکت های مردمی یکی از  اقداماتی که نقش موثری در بهبود روند تولید مسکن در کشور دارد پرداخت تسهیلات است تسهیلاتی که بسیار ی از متقاضیان و سازندگان مسکن در کشور چشم انتظار دریافت آن هستندو در این بین برخی از بانک ها همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات مسکن انجام نمی دهند.

به گفته بسیار ی از کارشناسان و مسئولان در حال حاضر پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها باید تقویت شود.با وجود تاکیدات بسیار زیاد رئیس جمهور مبنی بر پرداخت تسهیلات همچنان آمارها نشان می دهد که پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها چندان پیشرفت و رشدی نداشته و همین امر حاکی از آن است که روند تولید و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن با کندی روبرو شد.

اما در جدیدترین آمارهایی که از سوی عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن اعلام  شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، مجموعاً قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با مبلغی بیش از یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.

وی افزود: در سال گذشته سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.

وی  سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.

حسینی ادامه داد: تجربه کشورهای موفق در حوزه تولید انبوه مسکن، باکیفیت و استاندارد و مقاوم در برابر زلزله و حوادث غیرمترقبه توسط دانش‌بنیان‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان گروه‌های دارای فعالیت اقتصادی بر اساس معیارهای علمی و فناوری روز دنیا می‌توانند نقش فعال بخش خصوصی در هر نظام اقتصادی را به شدت برجسته و گسترده کنند و ازاین‌رو ریسک سرمایه‌گذاری در اقتصادهای مقاوم دانش‌بنیان به شدت پایین است.

در همین رابطه هم مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به آنکه امسال شعار سال مبنی بر رشد تولید با مشارکت های مردمی اعلام شده است تنها راه برای ورود بخش خصوصی و مردم به حوزه مسکن پرداخت تسهیلات ساخت و عرضه زمین است که در این زمینه امیدوار هستیم که همکاری دستگاه ها برای اجرایی شدن آن  افزایش پیدا کند.

وی افزود: تا به امروز بررسی ها نشان داده  است که پرداخت تسهیلات می تواند علاوه بر ورود مردم زمینه را برای تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • فراهم شدن شرایط برقراری پروازهای خارجی در یاسوج
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران