Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک 26 ساله اورتون، عنوان کرد که طرفداران این تیم نقشی 80 درصدی در دائمی کردن انتقالش به گودیسون پارک داشتند.

طرفداری - آندره گومز هافبک پرتغالی اورتون، از نقشی که در خط میانی تافی ها دارد و از علاقه اش برای رسیدن به سطوح بالاتر، صحبت کرد. 

به گزارش liverpoolEcho،  آندره گومز 26 ساله که در فصل گذشته به صورت قرضی از بارسلونا در اورتون توپ می زد، این تابستان قراردادش را با تافی ها دائمی کرد تا برای مدت زمان طولانی تری در گودیسون پارک حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گومز برخلاف دوران ناموفقش در نیوکمپ، زیر نظر مارکو سیلوا سرمربی اورتون، به یکی از مهره های اصلی تیمش در خط میانی تبدیل شده است. او در بیشتر دیدار ها در ترکیب اصلی قرار می گیرد و بازیکنی کلیدی در سبک سرمربی پرتغالی تافی ها، به حساب می آید. گومز در مورد نقشی که در خط میانی تیمش دارد صحبت کرد و گفت: 

نقشی که در این فصل دارم، کمی متفاوت تر از گذشته است. همیشه زمانی که توپ به گردش در می آید، تلاش می کنم که از بازی لذت ببرم. با این حال، بازی ها اکنون سازمان یافته تر از گذشته هستند. من تا به حال تنها یک گل برای اورتون به ثمر رساندم و دوست دارم که گهگاهی به خط حمله تیم اضافه شوم. با این حال برخی اوقات بیشتر بر روی بازیسازی از عقب زمین تمرکز می کنم تا توپ های سالم را برای آغاز حملات در اختیار هم تیمی هایم در خط حمله قرار دهم. اگر بازیکن خوبی باشید، می توانید همه جا بازی کنید و در واقع همه چیز به ذهنیت شما بستگی دارد. در کودکی لیگ برتر را دنبال می کردم و همیشه می خواستم حضور در این رقابت ها را تجربه کنم. لیگ برتر از نظر هیجان و سختی مانند زمان بازی (دنیل مورفی - هافبک پیشین لیورپول) است، اما تیم ها در حال حاضر کمی سازمان یافته تر و منظم تر هستند. 

هافبک پرتغالی اورتون، با این که چهره ای نسبتا جدید در این باشگاه محسوب می شود با 26 سال سن، یکی از مسن ترین افراد حاضر در ترکیب تافی ها نیز هست و علاوه بر بازی در خط هافبک تیم، نقش راهنما را برای بسیاری از جوانان باشگاه ایفا می کند. او عنوان کرد: 

باید کاری کنید که بازیکنان جوان در زمین احساس راحتی کنند. همه اعضای تیم شخصیت و ویژگی های متفاوتی با یکدیگر دارند و باید سعی کنید که این ویژگی های شخصیتی را درک کنید. بازیکنان جوان در اینجا به سختی تلاش می کنند و به دنبال پیشرفت هستند و بنابراین، راهنمایی کردن آن ها آسان تر می شود. جوانان به واسطه سنی که دارند، اشتباهاتی را در تمرینات و یا زمین مسابقه مرتکب می شوند اما این اشتباهات با صحبت کردن رفع می شوند چرا که آن ها تمایل زیادی به یادگیری دارند. برای بازیکنان کم سن و سال مهم است که هنگام صحبت با بازیکنان با تجربه مانند لیتون بینز، احساس راحتی کنند. 

هافبک پرتغالی اورتون از تاثیر طرفداران این تیم برای دائمی کردن انتقالش از بارسلونا به گودیسون پارک، صحبت کرد و گفت: 

طرفداران نقشی 80 درصدی در دائمی کردن قرارداد قرضی ام داشتند. آن ها مرا می خواستند و دوستم داشتند. ارتباط خوبی بین ما برقرار شده بود و شاید این چیزی بود که به آن نیاز داشتم.  انتقالم از بارسلونا به اورتون، پسرفت نیست و چنین دیدگاهی ندارم. آمدن به اورتون به معنای حضور در جایی است که در آنجا احساس راحتی می کنم. می خواهم بگویم شخصا فصل گذشته یک قدم رو به جلوی بزرگ برداشتم و اکنون بازیکن دائمی اورتون هستم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، ساعت ۱۹ فردا در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس در شرایطی به دیدار حریف آبادانی می‌رود که با توجه به آنکه یک امتیاز از استقلال صدرنشین کمتر دارد با کسب پیروزی در این مسابقه به صدر جدول برود و چشم انتظار توقف استقلال در مصاف با شمس آذر قزوین باشد. سرخپوشان پایتخت از زمانی که اوسمار وریرا به عنوان سرمربی انتخاب شده تنها در دو بازی برای آلومینیوم و استقلال برنده نبوده‌اند و یک شکست و یک تساوی داشته‌اند و در تمامی بازی‌ها با برتری از زمین خارج شده‌اند تا در شرایط روحی بسیار خوبی به مصاف حریف خود بروند.

سرخپوشان پایتخت با ۴۹ امتیاز در رده دوم هستند و با توجه به اینکه با ۸ قهرمانی در لیگ برتر، پرافتخارترین تیم این تورنمنت هستند به دنبال آن خواهند بود تا به نهمین قهرمانی دست یابند. در همین راستا برتری مقابل صنعت نفت که بازی رفت هم با این تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اهمیت بسزایی برای شاگردان اوسمار دارد. سرمربی برزیلی در بازی فردا علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، اما سایر بازیکنان آماده بازی هستند. امیررضا رفیعی در سه دیداری که بیرانوند به دلیل محرومیت و مصدومیت در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفته موفق به کلین شیت شده و بدش نمی‌آید تا زمانی که دروازه‌بان اول تیم ملی در شرایط بازی قرار می‌گیرد، اجازه باز شدن دروازه پرسپولیس را به رقبا ندهد و رکورد خوبی برای خود ثبت کند.

صنعت نفت آبادان که دو هفته قبل با برتری مقابل سپاهان، امید به بقا در لیگ برتر را در دل هواداران خود احیا کرده بود، هفته قبل برابر استقلال خوزستان با وجود بازی خوبی که ارائه کرد بازنده شد تا با ۱۶ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی بماند. فراز کمالوند در سومین دیداری که هدایت برزیلی‌های فوتبال ایران را در اختیار دارد به دنبال ثبت شگفتی دیگری است. بدون تردید برتری مقابل تیم آماده پرسپولیس باعث خواهد شد تا زردپوشان در هفته‌ای پایانی با انگیزه مضاعفی برای ماندن در لیگ برتر تلاش کنند، از سویی دیگر معادلات در بالای جدول به هم می‌خورد و چنین نتیجه‌ای تأثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد.  

دو تیم تا اینجا ۴۶ بار مقابل هم بازی کرده‌اند که ۳۰ بار سرخ‌ها برنده شده‌اند، ۵ مرتبه زرد‌ها به پیروزی رسیده‌اند و ۱۱ بازی دو تیم با تساوی خاتمه یافته است. باید دید در بازی فردا کدام تیم به هدف خود دست می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴