Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام نتیجه دکتری تخصصی پزشکی و دکتری پژوهشی پزشکی سال ۹۸ خبر داد و اظهار کرد: ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت ۲ رشته دندان پزشکی و ۱۳ رشته داروسازی بر روی سایت سنجش پزشکی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ۹ هزار و ۶۰۷ داوطلب در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ ثبت نام کرده بودند که ۵ هزار ۶۲ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند و ۲ هزار و ۳۲۵ نفر انتخاب رشته کرده‌اند.

حیدرزاده با اشاره به ظرفیت پذیرش آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۹۸ بیان کرد:  هزار و ۴۱۱ نفر ظرفیت کل پذیرش آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۹۸ بود که از این تعداد هزار و ۲۶۹ نفر پذیرفته شدند و ۹۴۷ داوطلب در دانشگاه‌های دولتی و ۲۴۲ نفر داوطلب شهریه پرداز هستند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به پذیرش استعداد‌های درخشان در آزمون دکتری پزشکی اظهار کرد: ۸۰ داوطلب استعداد درخشان در آزمون دکتری تخصصی پزشکی وزارت بهداشت پذیرفته شدند.

او اظهار کرد: ۴۱۴ نفر از پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی معادل ۳۲/۰۶ مرد و ۸۵۵ داوطلب آزمون دکتری تخصصی معادل ۶۷/۰۴ درصد زن هستند.

بیشتر بخوانید: کمبود شدید روانشناس در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

میزان پذیرش در دکتری پژوهشی    حیدرزاده با بیان اینکه ۳۵۸ نفر در دکتری پژوهشی پزشکی سال ۹۸ ثبت نام کرده بودند گفت: ۱۰۳ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند که از این تعداد ۴۴ نفر انتخاب رشته کردند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به ظرفیت پذیرش دکتری پژوهشی سال ۹۸ بیان کرد: ۳۷۳ نفر ظرفیت دکتری پژوهشی سال ۹۸ بود که از این تعداد ۲۲ نفر در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شدند که ۶ نفر از داوطلبان مرد و ۱۶ نفر زن هستند.

حیدرزاده با توصیه به داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی پزشکی اظهار کرد: داوطلبانی که در آزمون پذیرفته شده‌اند در صورتی که برای ثبت نام مراجعه نکنند این مسئله به معنای انصراف داوطلب بوده است و هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست.

رئیس سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: اسامی پذیرفته شدگان صرفا بر اساس گزینش علمی بوده و سایر مراحل را دانشگاه مربوطه انجام می‌دهد.   حیدرزاده یادآوری کرد: داوطلبانی که ثبت نام نکنند یا پس از ثبت نام انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در آزمون دکتری تخصصی محروم خواهند شد البته این محرومیت شامل داوطلبان پذیرفته شده در دانشگاه‌های آزاد و دوره‌های شهریه پرداز نخواهد بود.   مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام دکتری پزشکی سال ۹۸
۶ قطعه عکس ٣*۴   اصل و کپی شناسنامه (٢ نسخه از تمام صفحات)   اصل و کپی دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه‌ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد.   اصل و کپی مدارک وضعیت نظام وظیفه   مدرک زبان   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۳۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟